// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

در تریلر جدید بازی Super Smash Bros با ویژگی های مختلف آن آشنا شوید

در آستانه عرضه بازی موردانتظار Super Smash Bros. Ultimate، کمپانی نینتندو تریلر جدیدی منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید بیش از پیش با این بازی آشنا شوید.

در جریان مراسم E3 2018 بود که کمپانی Nintendo از پنجمین بازی سری Super Smash Bros تحت عنوان بازی Super Smash Bros. Ultimate رو‌نمایی کرد. تا عرضه این بازی که ویژگی‌های جالب توجه و منحصر‌به‌فرد آن باعث شده است به یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال جاری تبدیل شود، بیش از دو هفته باقی مانده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی مذکور منتشر کرده است که به واسطه آن در کمتر از هشت دقیقه با بخش‌های مختلف آن آشنا می‌شوید.

در جریان تازه‌ترین تریلر بازی Super Smash Bros. Ultimate به معرفی مواردی از جمله ۷۴ شخصیت بازی متعلق به مجموعه‌های مشهوری همچون Splatoon، Mario، Metroid و Castlevania، استیج‌های متنوع، آیتم‌ها، Assist Trophy‌ها و پوکمون‌ها پرداخته می‌شود. همچنین می‌توانید حالت‌های مختلف بازی که در کنار حالت‌های Classic و Special Smash، حالت‌های جدیدی مانند Smashdown، Squad Strike، Tournament را نیز شامل می‌شود، مشاهده کنید. علاوه بر این در تریلر ذکر شده توضیحاتی در رابطه با مکانیک جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate یعنی Spirits و حالت‌ Adventure نیز ارائه می‌شود.

در ادامه تریلر جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate، بخش چند‌نفره این بازی و حالت‌های مختلف آن مانند Battle Arena و Elite Smash معرفی می‌شوند. پایان‌بخش این تریلر مجموعه آمیبو‌های بازی مذکور است که برخی از آن‌ها در جریان رویداد نینتندو دایرکت رونمایی شدند. تازه‌ترین تریلر بازی Super Smash Bros. Ultimate در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Super Smash Bros. Ultimate، محصول مشترک استودیو‌های Bandai Namco (باندای نامکو) و کمپانی Sora که وظیفه انتشار آن بر‌عهده کمپانی نینتندو است، در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) عرضه می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه آمازون اقدام به پیش‌خرید بازی کنید. در دیگر خبر‌های مرتبط با این بازی، از مبدل بیسیم GameCube برای استفاده از کنترلر‌های گیم‌کیوب در بازی مذکور رونمایی شد و سیزن پس این بازی با قیمت ۲۵ دلار معرفی شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده