نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

مبدل بیسیم GameCube برای نینتندو سوییچ معرفی شد

ظاهرا آداپتور تازه کمپانی 8BitDo روش ایده‌آلی برای تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate در زمان حرکت است.  

در تازه‌ترین اخبار کنسول های بازی مطلع شدیم که کمپانی 8BitDo یک آداپتور بی‌سیم GameCube برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی کرده است. این مبدل کوچک امکان اتصال کنترلر گیم کیوب یا کنترلر Wii Classic نظیر NES Classic و SNES Classic را از طریق بلوتوث به کنسول نینتندو سوییچ فراهم می‌کند.

آداپتور GBros یک آداپتور بی‌سیم است که مانند کنترل وی ریموت یا Wiimote کار می‌کند. این آداپتور برای بازی Smash Bros. Ultimate ساخته شده است. با کنترلرهای سیمی اصلی نظیر Gamecube ،NES ،SNES ،SFC Classic و Wii Classic به تجربه بازی‌ها در کنسول نینتندو سوییچ بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش خرید این محصول به «اینجا» مراجعه کنید.

Wireless GameCube Adapter

این آداپتور همزمان با انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) عرضه خواهد شد. این محصول به مانند GameCube دارای رنگ بنفش و چهار دکمه است. دکمه‌هایی برای پشتیبانی از دکمه Home و دکمه Share نینتندو سوییچ در کنار دکمه‌ای برای اتصال به کنسول و کامپیوتر و البته دکمه ارتباط در این محصول تعبیه شده است.

این آداپتور امکان استفاده از کنترلرهای قدیمی گیم کیوب مانند نوع Wavebird را برای کاربران فراهم می‌کند. این مبدل همچنین استفاده از کنترلر گیم کیوب را هنگام حرکت و زمانی که کنسول روی حالت دستی است، ساده‌تر می‌کند. افزون بر این، بازیکنان می‌توانند با اتصال کنترلرهای NES Classic ،SNES Classic و Wii Classic به تجربه بازی‌های NES از طریق سرویس آنلاین نینتندو سوییچ بپردازند.

ظاهرا یک پورت micro-USB در پشت این آداپتور وجود دارد. این دستگاه با دو باتری قلمی کار می‌کند و بسیار کم مصرف است؛ به طوری که تا مدت‌ها می‌توان بدون تعویض باتری از آن استفاده کرد. این آداپتور که ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد، بدون وقفه و لگ خواهد بود و از حالت توربو برای تجربه بازی‌ها در کامپیوتر نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده