// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سیزن پس بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد

کمپانی نینتندو سیزن‌پس ۲۵ دلاری بازی Super Smash Bros. Ultimate را معرفی کرد که شامل پنج شخصیت جدید می‌شود.

با رونمایی از دو شخصیت Ken و Incineroar، لیست شخصیت‌های روز عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate کامل شد. با این حال ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی Super Smash Bros. Ultimate، در جریان رویداد نینتندو دایرکت Super Smash Bros. Ultimate Fighter’s Pass را معرفی کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، Super Smash Bros. Ultimate Fighter’s Pass همان سیزن‌پس است که ۲۵ دلار قیمت دارد.

بازیکنان Super Smash Bros. Ultimate با خرید سیزن‌پس ۲۵ دلاری بازی، به پنج شخصیت جدید، زمین مسابقه و موسیقی‌های منحصربه‌فرد همان کاراکترها دسترسی پیدا خواهند کرد. با این حال بازیکنان می‌توانند باندل مبارز مورد علاقه‌شان را به‌صورت جداگانه با پرداخت ۶ دلار دریافت کنند. این در حالی است ۷۴ مبارز برای روز عرضه Super Smash Bros. Ultimate در نظر گرفته شده است و پنج شخصیت با زمین‌های مسابقه مخصوص‌شان می‌تواند بیش از پیش تنوع کاراکترها را در این بازی افزایش دهد.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه  (هفت دسامبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به خبر تایید کارکتر Ken و Incineroar، ویدیو معرفی این دو شخصیت را مشاهده کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده