// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶

مدیر نینتندو می‌خواست بازی Super Smash Bros. Ultimate زودتر عرضه شود

رجی فیس ام، مدیر نینتندو آمریکا، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تمایل داشت بازی Super Smash Bros Ultimate اوایل سال جاری میلادی عرضه شود.

هفته‌ها و ماه‌های پیش رو مصادف می‌شود با عرضه پروژه‌های بزرگ کمپانی نینتندو. بازی Pokemon: Let’s GO Pikachu and Eevee به همراه Super Smash Bros. Ultimate قرار است به عنوان محصولات پردرآمد نینتندو به‌زودی در بازار عرضه شود.

حال در این میان رجی فیس ام (Reggie Fils Aime)، مدیر نینتندو آمریکا، از عرضه محصولات انحصاری نینتندو ابراز رضایت کرد و امیدوار است که این بازی‌ها در روز‌های تعطیلات سال نو میلادی موفق ظاهر شوند. وی در طی مصاحبه‌ای که با کوتاکو داشت گفت که در مورد عرضه این محصولات بسیار هیجان‌زده است و امید دارد که این باز‌ی‌ها بتوانند برای نینتندو سودآور باشند و این شرکت به هدف مشخص شده خود برسد، اما از طرفی وی تمایل داشت که تغییراتی در این میان انجام می‌شد.

Super Smash Bros. Ultimate

وی در مورد بازی Super Smash Bros. Ultimate گفت که تمایل داشت که نسخه بعدی این بازی مبارزه‌ای به جای اینکه دسامبر منتشر شود در اوایل سال جاری میلادی منتشر می‌شد. وی در این میان به بازی‌های دیگری که در ماه دسامبر منتشر می‌شود اشاره کرد. وی در این باره گفت:

تمایل داشتم که به طور مثال بازی Super Smash Bros. Ultimate در اوایل سال جاری منتشر می‌شد. عرضه این بازی در اوایل دسامبر شاید کمی چالش برانگیز باشد. بله، این موضوع از نظر دید بازاریابی و درآمد شاید برای نینتندو چالش برانگیز باشد.

هرچند باز با این اوصاف وقتی نگاهی به گذشته می‌اندازم، پورت شدن بازی‌هایی همچون Fortnite ،Diablo III و Wolfenstein روی نینتندو سوییچ به من دلگرمی می‌دهد. پشتیبانی قدرتمند بازی‌های Third Party در کنار ذوق و شوق انجمن‌ها و طرفداران نیز به من آرامش می‌دهد. من مطمئن هستم که جامعه نینتندو سوییچ در ژانویه پس از بررسی نتیجه‌ها می‌تواند احساس رضایت کند و از عملکرد قوی نینتندو سوییچ در آمریکا خشنود باشد.

برخی بر این باور هستند که نبود محصولات نینتندو سوییچ در جریان جمعه سیاه (Black Friday) وی را آزار داده است و رجی فیس ام عرضه سوپر اسمش بروز اولتیمت را امری چالش برانگیز یاد کرده است. گذراندن یکی از شلوغ‌ترین روز‌های داغ بازار می‌تواند در برخی زمینه‌ها به نینتندو صدمه وارد کند اما باز با این حال وی امیدوار است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در ۱۶ آذر ماه به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده