نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بخش چند نفره بازی Call Of Duty: WW2 را به رایگان روی پلتفرم PC تجربه کنید

کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بازیکنان از حالا به صورت محدود می‌توانند بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WW2 را رایگان و به صورت محدود در پی‌سی تجربه کنند.

اگر تا به حال بازی Call Of Duty: WWII را تجربه نکرده‌اید و کنجکاو هستید که این بازی چگونه است، خبرهای خوبی برای‌تان داریم؛ در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن این هفته یک رویداد آزمایشی برای بخش چندنفره بازی در پلتفرم پی‌ سی در نظر گرفته است که از امروز کار خود را آغاز می‌کند و در ششم اسفندماه (۲۵ فوریه) خاتمه می‌یابد.

کمپانی اکتیویژن در یک پست جدید در استیم توضیح می‌دهد که اگر پس از تجربه رایگان قصد خریداری بازی Call Of Duty: WW2 را داشته باشید، تمام پیشرفت‌های شما اعم از موارد قابل آزادسازی و آیتم‌ها به بازی اصلی منتقل خواهد شد. همچنین این کمپانی به هیچ محدودیتی نظیر سقف سطح بازیکنان و محدودیت‌هایی در نقشه و حالت‌ها اشاره‌ای نکرده است.

اکنون زمان مناسبی برای تهیه بازی Call Of Duty: WW2 در پلتفرم پی‌سی نیز به شمار می‌آید، چرا که قیمت نسخه استاندارد بازی به ۳۹ دلار کاهش یافته است و نسخه دیجیتال دیلاکس بازی با قیمت ۷۵ دلار به فروش می‌رسد. این آخر هفته رایگان تنها در کامپیوتر در دسترس است و کاربران کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان نمی‌توانند به تجربه رایگان بازی اقدام کنند.

در بهمن‌ماه امسال کمپانی اکتیویژن گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد و مطلع شدیم که بازی Call of Duty: WWII جدا از بزرگ‌ترین بازی کنسولی، بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی روی پلتفرم‌های پلی استیشن را هم به خود اختصاص داده است. اولین DLC این بازی با نام Resistance هم در اوایل بهمن‌ماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در تاریخ دهم اسفندماه (۱ مارس) در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار می‌گیرد.

اخیرا هم مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، دو بنیان‌گذار اسلج‌همر گیمز از این استودیو جدا شدند تا سمتی جدید در اکتیویژن برعهده بگیرند. همچنین مدتی قبل اکتیویژن تایید کرد که استودیو تری‌آرک ساخت نسخه بعدی بازی را برعهده خواهد داشت و این خبر باعث شد که شایعات اخیر درباره Black Ops 4 کمی قابل اتکا شوند. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Call Of Duty: WW2 را در صورت تمایل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده