نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

نسخه جدید Call of Duty احتمالا Black Ops 4 خواهد بود

مارکوس سلارز، یکی از فعالان صنعت بازی، اطلاعات جدیدی را از نسخه بعدی مجموعه Call of Duty به اشتراک گذاشت.

شایعات زیادی پیرامون بازی بعدی مجموعه کالاف دیوتی بر سر زبان‌ها است و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که مارکوس سلارز، یکی از فعالان صنعت بازی اعلام کرده است که نسخه جدید این مجموعه در سال جاری Black Ops 4 خواهد بود که برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

سلارز در توییتر گفت که نسخه جدید Call of Duty در دنیای مدرن جریان خواهد داشت و شاهد جنگ پیشرفته‌ای در آن نخواهیم بود. این بازی همچنین از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول نینتندو سوییچ نظیر قابلیت لرزشی (HD Rumble) و کنترل‌های حرکتی پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه جدید Call of Duty در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و این نسخه Black Ops 4 خواهد بود. این بازی در دنیای مدرن جریان دارد و جنگ پیشرفته‌ای در آن نخواهیم دید. کار پورت بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز توسط شرکتی انجام می‌شود که با مجموعه بازی‌های Call of Duty آشنایی دارد.

به گزارش وب‌سایت مولتی‌پلیر فِرست، مارکوس سلارز پیش از این انتشار نسخه بازسازی شده Dark Souls و نینتندو لبو را پیش‌بینی کرده است. آخرین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی بازی Call of Duty WW2 بود که پس از عملکرد ناامیدکننده بازی Call of Duty: Infinite Warfare در سال ۲۰۱۶، یک موفقیت بزرگ برای کمپانی اکتیویژن بلیزارد به حساب می‌آید. این بازی لقب بهترین فروش مجموعه Call of Duty در این نسل را یدک می‌کشد و به طور مداوم در جدول بازی‌های پرفروش دو منطقه امریکا و بریتانیا بوده است.

اولین بسته الحاقی بازی Call of Duty WW2 با نام The Resistance در تاریخ دهم بهمن‌ماه (۳۰ ژانویه) منتشر شد که نقشه‌های جدیدی را برای هر دو بخش چندنفره و حالت جنگ (War Mode) به ارمغان آورد و یک نقشه با نام The Darkest Shore به بخش زامبی بازی اضافه کرد که وقایع آن چند روز پس از اتمام وقایع نقشه اصلی این بخش یعنی The Final Reich روایت می‌شود.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Call of Duty WW2 را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده