نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

نسخه بعدی Call of Duty توسط استودیو Treyarch ساخته می‌شود

کمپانی اکتیویژن در جریان جلسه ارائه گزارش مالی خود تایید کرد که نسخه بعدی Call of Duty توسط استودیو تری‌آرک ساخته می‌شود. 

چند سالی است که سری بازی‌های Call of Duty توسط سه استودیو اینفینیتی وارد، اسلج‌همر گیمز و تری‌ آرک ساخته می‌شوند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اکتیویژن تایید کرده که نسخه سال ۲۰۱۸ این سری توسط Treyarch ساخته خواهد شد. 

طبق اعلام اکتیویژن، نسخه جدید کالاف دیوتی مطابق روال هر سال در سه ماهه چهارم ۲۰۱۸ یعنی بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر (مهر تا دی ۹۷) منتشر خواهد شد. اکتیویژن با اینکه امروز اطلاعات بیش‌تری در مورد این اثر به اشتراک نگذاشته، اما گفته که بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی و ارائه اطلاعات بیش‌تر از آن است. 

چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر اینکه نسخه بعدی کالاف دیوتی Black Ops 4 خواهد بود منتشر شد و حال معرفی تری‌آرک به عنوان توسعه‌دهنده این نسخه، باعث تقویت این شایعات می‌شود. چرا که هر سه نسخه قبلی از سری Black Ops توسط این استودیو ساخته شده‌اند و بعید نیست که در سال ۲۰۱۸ هم شاهد دنباله این سری باشیم. با این حال تا زمانی که اکتیویژن اطلاعاتی رسمی در این مورد ارائه نکرده، نمی‌توان نظر درستی دارد. 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده