// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

مجسمه شخصیت The Father بازی Far Cry 5 رونمایی شد

یوبیسافت با انتشار تعدادی عکس، از فیگور کاراکتر The Father از بازی Far Cry 5 رونمایی کرد و آن را برای پیش‌خرید کردن در دسترس قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد که با همکاری کمپانی یوبی‌کالیکتبلز (Ubicollictables) فیگور کاراکتر The Father از پروژه جدید آنها یعنی بازی Far Cry 5 در دست ساخت قرار دارد.

مجسمه یاد شده چند روز پیش از انتشار بازی، در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین ۹۷) در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و سازندگان اعلام کردند که هم‌اکنون کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه رسمی یوبی‌سافت پیش خرید کنند. کاراکتر  The Father که نام اصلی وی جوزف سید است، شخصیت منفی بازی Far Cry 5 محسوب می‌شود. وی فرقه‌ای به نام Project at Eden’s Gate را در دنیای خیالی این بازی یعنی Hope County تشکیل داده و رهبری آن را بر عهده گرفته است. برخلاف نسخه‌های پیشین سری Far Cry، وقایع بازی جدید در آمریکا اتفاق می‌افتد که بازی داستان اشغالی وحشیانه از سوی The Father را روایت می‌کند. در انتهای مطلب می‌توانید تصاویر فیگور شخصیت The Father از بازی Far Cry 5 را مشاهده کنید.

بازی Far Cry 5 قرار بود در ماه فوریه ۲۰۱۸ عرضه شود، اما در آذرماه گذشته کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که توسعه بازی مذکور به همراه The Crew 2 طبق برنامه پیش‌ نرفته و تاخیر خورده است.

در خبرهای دیگر، بازی Far Cry 5 درجه بندی سنی M را از سوی بنیاد ESRB دریافت کرد. در مطلبی دیگر می‌توانید مصاحبه سازندگان پیرامون جهان بازی و ویژگی‌های آن را نیز در زومجی مطالعه کنید و در مطالب دیگر تریلر گروه مقاومت، تریلر معرفی جهان بازی، تریلر منتشر شده در رویداد Paris Games Week 2017 و تریلر گیم‌ پلی آن را تماشا کنید و به نسخه Resistance Edition این بازی نیز نگاهی بیندازید.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

far cry 5


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده