// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید بازی Far Cry 5 با محوریت معرفی جهان بازی

تریلر جدید بازی Far Cry 5 ما را بیشتر با محیط بازی و نحوه بازسازی آن بر اساس واقعیت آشنا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی را از بازی مورد انتظار Far Cry 5 منتشر کرد که نحوه بازسازی منطقه موناتا را از روی فیلم‌ها و تصاویری که در واقعیت گرفته شده است، نشان می‌دهد. بر اساس این تریلر که بخش‌هایی از گیم‌پلی Far Cry 5 را شامل می‌شود، شاهد طبیعتی زیبا، زنده و فوق‌العاده واقع‌گرایانه هستیم که می‌تواند نویدبخش یک طراحی تحسین برانگیز از سوی سازندگان باشد.

با اینکه یوبی‌سافت همیشه استاد بلامنازع ساخت تریلرهای جذاب است و معمولا گرافیک نسخه نهایی بازی کمتر از آن چیزی است که در تریلرها می‌بینیم، اما آثاری چون For Honor و Watch Dogs 2 توانستند تقریبا بدون دانگرید در اختیار مخاطبان قرار بگیرند و اگر Far Cry 5 نیز چنین شرایطی داشته باشد، احتمالا از لحاظ بصری به بازی فوق‌العاده‌ای تبدیل خواهد شد.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

سازندگان قول داده‌اند که در این نسخه از مجموعه Far Cry شاهد کامل‌ترین سیستم شخصی‌سازی سلاح‌ها و همچنین گستره وسیعی از وسایل نقلیه مختلف خواهیم بود. بازیکنان می‌توانند آزادانه در منطقه هوپ‌کانتی به گشت و گذار بپردازند و تعاملات جالبی با طبیعت وحشی بازی داشته باشند. نکته مهم دیگر در مورد بازی Far Cry 5 این است که این اثر از قابلیت Rapid Packed Math استفاده خواهد کرد که می‌تواند عملکرد بازی را به‌ویژه روی کارت‌های AMD تا حد زیادی بهبود بخشد.

بازی Far Cry 5 روز سه‌شنبه، ۸ اسفند ۹۶ برای پلتفرم‌های PS4، ایکس باکس وان و کامپیوتر توسط Ubisoft منتشر خواهد شد.


منبع DSOGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده