نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه Resistance Edition بازی Far Cry 5 معرفی شد

کمپانی یوبی‌سافت از نسخه Resistance Edition بازی تیراندازی و اول شخص Far Cry 5 رونمایی کرد که شامل مجسمه، استیل‌بوک و موارد بیشتری است.

اگر از طرفداران بازی‌های تیراندازی و همچنین مجموعه بازی‌های Far Cry هستید مطمئنا این خبر شما را خوشحال خواهد کرد زیرا امروز کمپانی یوبیسافت یک نسخه ویژه از بازی Far Cry 5 را با نام Resistance Edition معرفی کرده است که محتویات جدیدی را به همراه دارد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، کسانی که اقدام به خرید نسخه Resistance Edition کنند، به نسخه طلایی بازی Far Cry 5 دسترسی خواهند یافت که سیزن پس، محتویات اضافی و استیل‌بوک بازی را شامل می‌شود. علاوه بر این، این نسخه با یک مجسمه ۱۶.۵ اینچی از یکی از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی نیک ری (Nick Rye) و سگش بومر همراه است. همچنین در این نسخه شاهد اقلام کوچک دیگری نظیر دستمال سر، یک لیوان با طرح اختصاصی، سنجاق و تعدادی کارت پستال خواهیم بود.

Far Cry 5

نسخه Resistance Edition بازی Far Cry 5 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود و می‌توان آن را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به صورت انحصاری از فروشگاه گیم‌استاپ خریداری کرد.

چندی قبل کمپانی یوبی‌سافت دَن رومر را به عنوان آهنگساز بازی Far Cry 5 معرفی کرد و چند هفته پیش نیز گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت که مبارزه‌های هوایی، ماهیگیری و موارد بیشتری را به تصویر می‌کشید.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۸ اسفندماه (۲۷ فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این نسخه ویژه از بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده