// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر بازی Far Cry 5 با محوریت گروه مقاومت منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت ویدیو جدیدی از بازی Far Cry 5 با محوریت گروه مقاومت منتشر کرد.

جدیدترین نسخه از مجموعه Far Cry قصد دارد با فرقه‌گرایی مبارزه کند و شما در نقش یکی از اعضای گروه مقاومت، که در واقع یک پلیس جوان است، در بازی Far Cry 5 ظاهر خواهید شد تا این گروه را گسترش داده و دشمنان خود را که در حال کشتار مردم هستند، از بین ببرید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Far Cry 5) ویدیوی جدیدی به نام مقاومت را منتشر کرده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی هستیم. به عبارتی ویدیو منتشر شده بازی Far Cry 5 گروه مقاوت را به تصویر می‌کشد که با فرقه‌گرایان دنیای بازی مبارزه می‌کنند. نکته‌ی جالب ویدیو این است که کارهای شما روی خشونت و بازخورد دشمنان تاثیر گذار است و هرچقدر پایگاه‌های بیشتری را از آن خود کنید، گروه مقاومت بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو گروه مقاومت بازی Far Cry 5 را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Far Cry 5 در ابتدا قرار بود در تاریخ هشت اسفند ماه (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) روانه بازار شود که با تاخیر مواجه شد. از این‌رو مخاطبان این مجموعه می‌توانند در تاریخ هفت فروردین ۹۷ (۲۷ مارس ۲۰۱۸) بازی Far Cry 5 را روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند. همچنین می‌توانید مصاحبه سازندگان بازی Far Cry 5 را نیز در زومجی مطالعه کنید که در مورد جهان بازی و ویژگی‌های آن صحبت کرده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده