نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲

حضور اسکار آیزاک با انتشار تصویری در سریال Moon Knight رسما تایید شد

مارول استودیو سرانجام با انتشار یک تصویر اعلام کرد که اسکار آیزاک نقش مارک اسپکتور در سریال Moon Knight را بازی خواهد کرد.

اگرچه در آبان گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، در حال مذاکره و بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای حضور در سریال Moon Knight (مون نایت) است، اما کوین فایگی، مارول استودیو در برنامه دیزنی در آذر گذشته حضور بازیگری در این سریال اکشن را تایید نکرد. با اینکه تقریبا حضور این بازیگر در سریال جدید دنیای سینمایی مارول قطعی بود، اما مارول تا به امروز این موضوع را رسما تایید نکرده بود. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو سرانجام به سکوت خود در مورد بازیگر نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه پایان داده است. مارول به‌تازگی با انتشار بیانیه و تصویری رسمی تایید کرد که اسکار آیزاک نقش مارک اسپکتور در سریال Moon Knight را بازی خواهد کرد. در این تصویر شاهد نمایی از بالای صورت و کله آیزاک هستیم که در پشت سر او تصاویر کمیک مون نایت نقش بسته و حاوی اطلاعات بیشتری نیست و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اسکار آیزاک در برابر تصاویر کمیک مون نایت با اشاره به چند هویتی بودن این شخصیت در سریال Moon Knight

در این تصویر شاهد کپشن WE ARE MOONKNIGHT هم هستیم که درواقع ارجاعی به چند هویتی بودن این شخصیت دارد. مارول در بیانیه خود می‌گوید که تصویر منتشر شده نیز به این موضوع و اختلال هویتی این شخصیت اشاره دارد. فایگی پیش از این گفته بود که شخصیت مارک اسپکتور در سریال Moon Knight مانند دنیای کمیک یک قهرمان مبارز است که از ساختمان‌ها می‌پرد و شروع به مبارزه می‌کند. او در ادامه گفت که سریال قرار است به بیماری روانی مون نایت و جنبه‌های آن نیز بپردازد و این چیزی است که سریال Moon Knight را خاص می‌کند.

محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور، ایتن هاوک در نقش شرور و منفی اصلی سریال و می کالاماوی در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. انتظار می‌رود به‌زودی شاهد پیوستن بازیگران بیشتری به سریال باشیم. مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود.

انتظار می‌رود سریال Moon Knight در سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده