نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نویسندگان اصلی سریال Moon Knight و سریال She Hulk مشخص شدند

مارول استودیو به‌تازگی نویسندگان اصلی سریال Moon Knight و سریال She Hulk را انتخاب و استخدام کرده است.

در نمایشگاه D23 امسال بود که مارول استودیو ساخت سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه)، سریال Ms. Marvel (خانم مارول) و سریال She Hulk (شی هالک) را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان دو پروژه تلویزیونی جدید مارول مشخص شده‌اند. در ابتدا اعلام شد که جسیکا گائو، از نویسندگان سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال She Hulk را بر عهده گرفته است. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist (جن‌گیر) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده خواهد داشت. 

جسیکا گائو

در دنیای کمیک Moon Knight، مارک اسپکتور، یک مزدور است که هیچ قدرت عجیب‌وغریبی ندارد و زمانی‌که برای انجام ماموریتی خاص در کشور مصر حضور داشت، دربرابر مجسمه‌ی خونشو که یکی از خدایان مصر باستان است، کشته می‌شود. خونشو به اسپکتور می‌گوید که اگر نماینده‌ی او روی زمین شود، به او یک شانس مجدد برای زندگی می‌دهد و اسپکتور نیز قبول می‌کند. او پس از شکست دشمنان خود به آمریکا بازمی‌گردد تا با جرم و جنایت مبارزه کند و از آن زمان لقبِ شوالیه‌ی ماه را به دست می‌آورد. اسپکتور یک مرد ثروتمند است که با آموزش‌های فیزیکی و رزمی و همچنین استفاده از سلاح‌های گوناگون، سعی در اجرای عدالت دارد. 

جرمی اسلیتر

کامیک‌های She Hulk داستان ابرقهرمانی به اسم جنیفر والترز ملقب به شی هالک که در حقیقت دخترعمه‌ی بروس بنر است، را دنبال می‌کند که یک روز جنیفر در یک حادثه‌ی تیراندازی شدیدا مجروح می‌شود. با توجه به خون زیادی که او در این حادثه از دست می‌دهد و دلایل فامیلی و انطباق خونی، بروس مجبور است به جنیفر خون اهدا کند و پس از رخ دادن اتفاق گفته‌شده او به شی هالک (هالک مونث) تبدیل می‌شود. شی هالک برخلاف هالک توانایی کنترل خشم خود را دارد و درواقع از همان هوش و ذکاوت جنیفر برخوردار است. هنوز تاریخی برای انتشار سریال Moon Knight و سریال She Hulk از سرویس استریم دیزنی پلاس اعلام نشده است.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده