نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

اسکار آیزاک در حال مذاکره برای بازی در نقش مارک اسپکتور در سریال Moon Knight است

مارول استودیو در حال مذاکره با اسکار آیزاک برای بازی در نقش مارک اسپکتور در سریال Moon Knight است که این سریال برای دیزنی پلاس در دست ساخت است.

در نمایشگاه D23 سال گذشته بود که مارول استودیو ساخت سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه) را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش مارک اسپکتور مشخص شده باشد. اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، در حال مذاکره و بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای حضور در سریال Moon Knight است و او قرار است نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه را در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازی کند. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist (جن‌گیر) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده خواهد داشت

در صورتی که آیزاک با مارول به توافق برسد و قرارداد همکاری امضا کند، او به تاتیانا مازلانی برای بازی در نقش جنیفر والترز در سریال She Hulk و ایمان ولانی برای بازی در نقش کامالا خان در سریال Ms. Marvel اضافه خواهد شد که طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار خبر حضور آن‌ها در این سریال‌ها بودیم. تمامی این سریال‌ها قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شوند. آیزاک پیش از این در سال ۲۰۱۶ نقش آپوکالیپس را در فیلم X-Men: Apocalypse بازی کرده بود که تجربه موفقی برای وی نبود. آیزاک همچنین صداپیشگی شخصیت محبوب میگل اوهارا را در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse نیز بر عهده داشت.

موون نایت - مارول کامیکس - moon knight - marvel comics

علاوه‌بر آثار یاد شده، آیزاک طی این سال‌ها در فیلم‌های دیگری چون سه‌گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، فیلم Inside Llewyn Davis، فیلم Ex Machina، فیلم Triple Frontier، فیلم Annihilation، فیلم A Most Violent Year، فیلم The Promise، انیمیشن The Addams Family و فیلم Suburbicon نیز به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Dune، فیلم Big Gold Brick و فیلم The Card Counter از کارهای بعدی این بازیگر هستند و او قرار است در مینی سریال Scenes from a Marriage و فیلم Armageddon Time جلوی دوربین برود و برای صداپیشگی شخصیت گومز آدامز در انیمیشن The Addams Family 2 نیز باز خواهد گشت.

مارک اسپکتور در دنیای کمیک Moon Knight یک مزدور است که هیچ قدرت عجیب‌وغریبی ندارد و زمانی‌که برای انجام ماموریتی خاص در کشور مصر حضور داشت، دربرابر مجسمه‌ی خونشو که یکی از خدایان مصر باستان است، کشته می‌شود. خونشو به اسپکتور می‌گوید که اگر نماینده‌ی او روی زمین شود، به او یک شانس مجدد برای زندگی می‌دهد و اسپکتور نیز قبول می‌کند. او پس از شکست دشمنان خود به آمریکا بازمی‌گردد تا با جرم و جنایت مبارزه کند و از آن زمان لقبِ شوالیه‌ی ماه را به‌دست می‌آورد. اسپکتور یک مرد ثروتمند است که با آموزش‌های فیزیکی و رزمی و همچنین استفاده از سلاح‌های گوناگون، سعی در اجرای عدالت دارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده