نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹

بازیگر Ramy به اسکار آیزاک در سریال Moon Knight ملحق شد

می کالاماوی، بازیگر سریال Ramy، دومین بازیگری است که پس از اسکار آیزاک به سریال Moon Knight اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر سریال Moon Knight (مون نایت) مشخص شده است. می کالاماوی، بازیگر سریال Ramy (رامی)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این سریال ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. اگرچه اطلاعاتی از نقش کالاماوی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که او یکی‌ از نقش‌های اصلی سریال مون نایت را بر عهده خواهد شد. پیش از این شاهد اضافه شدن اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، به سریال Moon Knight بودیم که او قرار است نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه را در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازی کند. 

محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight از ماه مارس امسال (اسفند-فروردین) در بوداپست در کشور مجارستان آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود.

به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود. علاوه‌بر سریال Ramy، شاهد نقش‌آفرینی کالاماوی در سریال The Long Road Home نیز بودیم و او اخیرا در فیلم Together Together با بازی اد هلمز بازی کرده است. همچنین از روز فردا، پخش سریال WandaVision، اولین سریال دنیای سینمایی مارول برای سرویس استریم دیزنی پلاس با انتشار دو قسمت اول آغاز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده