نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۳

مدت زمان و تعداد قسمت‌های Falcon and the Winter Soldier، لوکی و Moon Knight مشخص شد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود مدت زمان و تعداد قسمت‌های برخی از سریال‌های دنیای سینمایی مارول را اعلام کرده است.

از روز جمعه این هفته پخش سریال WandaVision، اولین سریال دنیای سینمایی مارول برای سرویس استریم دیزنی پلاس با انتشار دو قسمت اول آغاز خواهد شد. مدتی پیش بود که مشخص شد سریال وانداویژن در ۹ قسمت تولید شده و مدت زمان حداقل سه قسمت اول آن حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در مورد تعداد قسمت‌ها و همچنین مدت زمان چند سریال دیگر دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با کولایدر در مورد مدت زمان و همچنین تعداد قسمت‌های برخی از سریال‌ها توضیحاتی را ارائه کرده است.

سریال The Falcon and the Winter Soldier

فایگی در ابتدا در مورد سریال The Falcon and the Winter Soldier گفت که در ابتدا قرار بود این سریال در ۹ تا ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود، اما باتوجه‌به قوانین دیزنی پلاس، اکنون این سریال در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Moon Night و سریال Loki نیز در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید و منتشر خواهند شد. فایگی همچنین تایید کرد که سریال She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. بااین‌حال، مدت زمان یا تعداد قسمت‌های سایر سریال‌های دنیای سینمایی مارول مثل سریال Ms. Marvel و سریال Hawkeye هنوز مشخص نیست.

بااین‌حال، باتوجه‌به صحبت‌های فایگی به‌نظر می‌رسد که هر سریال دنیای سینمایی مارول قرار است مورد به مورد بررسی شود و احتمالا در یکی از دو تقسیم‌بندی قرار خواهند گرفت که البته ممکن است موارد خاصی نیز وجود داشته باشد. پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز شود و پخش سریال Loki از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. بااین‌حال، انتظار می‌رود سریال Moon Night در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده