نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵

ویدیو تمرین اسکار آیزاک برای بازی در صحنه اکشن سریال Moon Knight

ویدیو جدیدی منتشر شده که در آن اسکار آیزاک در حال تمرین برای بازی در یکی از صحنه‌های اکشن و مبارزه سریال Moon Knight است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهایی از پشت صحنه تمرینات اسکار آیزاک برای حضور در سریال Moon Knight (مون نایت) منتشر شده است. پیش از این شرکت Mad Gene Media ویدیویی از تمرین آیزاک برای حضور در این سریال ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده بود و حالا به‌تازگی ویدیو دیگری منتشر کرده است. در این ویدیو به خوبی می‌‌توانیم آیزاک را در حال تمرین برای بازی در یکی از صحنه‌های اکشن سریال Moon Knight مشاهده کنیم. در ادامه می‌توانید هر دو ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اگرچه مشخصا آیزاک قرار است ظاهر متفاوت‌تری را در سریال داشته باشد، اما این ویدیوها نوید بخش صحنه‌های اکشن طولانی و جذابی در سریال Moon Knight می‌دهد. البته همین الان آیزاک که اکنون کاملا ریش و سبیل خود را تراشیده و ایتن هاوک، بازیگر نقش شرور و منفی سریال مون نایت در بوداپست، پایتخت کشور مجارستان که سریال در این کشور جلوی دوربین خواهد رفت، حضور دارند و انتظار می‌‌رود به‌زودی شاهد شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight باشیم:

اسکار آیزاک و ایتن هاک در حال گرفتن سلفی با طرفداران در بوداپست، محل تولید سریال Moon Knight

محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور، ایتن هاوک در نقش شرور و منفی اصلی سریال و می کالاماوی در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. انتظار می‌رود به‌زودی شاهد پیوستن بازیگران بیشتری به سریال باشیم. مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده