نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

ایتن هاوک برای بازی در نقش منفی به جمع بازیگران سریال Moon Knight اضافه شد

ایتن هاوک، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی به جمع بازیگران سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی سریال Moon Knight (مون نایت) مشخص شده است. با نزدیک شدن به زمان شروع فیلم‌برداری، شاهد اضافه شدن بازیگران بیشتری به این سریال اکشن از دنیای سینمایی مارول هستیم و پیش از این اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، برای بازی در نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه و همچنین اخیرا می کالاماوی، بازیگر سریال Ramy، برای بازی در یک نقش نامشخص، به جمع بازیگران سریال مون نایت اضافه شده بودند. حال هالیوودریپورتر از اضافه شدن ایتن هاوک به جمع بازیگران سریال Moon Knight خبر داده است.

هاوک که پیش از این ۴ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که شامل ۲ بار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم Training Day و فیلم Boyhood و دوبار هم در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی برای نوشتن فیلمنامه فیلم Before Sunset و فیلم Before Midnight می‌شود، قرار است نقش شرور و منفی اصلی سریال Moon Knight را بازی کند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش وی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که او نقش چه شخصیتی از دشمنان مون نایت در کمیک‌های مارول را بر عهده خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight از ماه مارس امسال (اسفند-فروردین) در بوداپست در کشور مجارستان آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود.

لوگو رسمی سریال Moon Knight

محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود. از فیلم‌های آینده هاوک می‌توان به فیلم Tonight at Noon، فیلم The Guilty و فیلم The Northman به کارگردانی رابرت اگرز و با بازی نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی و الکساندر اسکارشگرد، اشاره کرد و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Zeros and Ones حضور دارد. او همچنین قرار است با مایا هاوک، دخترش در فیلم Revolver نیز هم‌بازی شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده