نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۷

She-Hulk یک سریال کمدی قضایی نیم ساعته خواهد بود؛ انتشار اطلاعات جدید از سریال Moon Knight

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود اطلاعات بیشتری از دو سریال جدید Moon Knight و She-Hulk را به اشتراک گذاشته است.

ماه گذشته بود که دیزنی در مورد آینده مجموعه‌های خود اطلاعات زیاد و هیجان‌انگیزی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته بود که بخشی از این اطلاعات، به دنیای سینمایی مارول و فیلم‌ها و سریال‌های آینده این مجموعه ارتباط داشت و در طول آن شاهد معرفی سریال‌های جدیدی از سونی مارول استودیو نیز بودیم که این سریال‌ها همگی قرار است از دیزنی پلاس منتشر شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با مجله Emmy اطلاعات جدیدی از سریال Moon Knight و سریال She-Hulk را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جالبی نیز است.

سریال ابرقهرمانی Moon Knight شبکه دیزنی پلاس

فایگی در ابتدا گفت که شخصیت مارک اسپکتور در سریال Moon Knight مانند دنیای کمیک یک قهرمان مبارز است که از ساختمان‌ها می‌پرد و شروع به مبارزه می‌کند. البته این اطلاعات شاید خیلی غیر منتظره نباشد و درواقع چیزی است که طرفداران انتظارش را دارند، اما فایگی در ادامه گفت که سریال قرار است به بیماری روانی مون نایت و جنبه‌های آن نیز بپردازد و این چیزی است که سریال Moon Knight را خاص می‌کند و احتمالا چیزی است که نظر اسکار آیزاک را به خود جلب کرده است. فایگی پیش از این گفته بود که سریال Moon Knight یک سریال اکشن ماجراجویی در سبک داستان‌های ایندیانا جونز خواهد بود.

فایگی در ادامه در مورد سریال She-Hulk گفت که این سریال قرار است یک سریال کمدی قضایی باشد که مدت زمان هر قسمت حدود نیم ساعت خواهد بود و اضافه کرد این چیزی است که مارول استودیو تا به امروز مشابه آن را انجام نداده است. درواقع کمیک‌های شی هالک اثر جان برن منبع الهام ساخت سریال است که فضایی مشابه را دارد. تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود تولید سریال Moon Knight و سریال She-Hulk از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود و این دو سریال در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شوند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده