نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹

مرد شلوار جین پوش، از سریال The Mandalorian حذف شد

در یکی از سکانس‌های مربوط‌به فصل دوم سریال The Mandalorian یک فرد با شلوار جین در پس‌زمینه دیده می‌شد که حالا به‌طور کامل حذف شده است.

شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian تا به اینجا با حواشی زیادی همراه بوده است. اگر سری به وبسایت‌ها و انجمن‌های طرفداری جنگ ستارگان بزنید، می‌بینید که این روزها همه یا در مورد پیوندهای داستانی فصل دوم The Mandalorian با انیمیشن‌های این مجموعه یعنی The Clone Wars و Rebels صحبت می‌کنند، یا در حال جوک ساختن درباره غذاهای عجیب و غریبی هستند که «بیبی یودا» نوش جان می‌کند. اما با پخش اپیزود چهارم این سریال، یک موضوع دیگر هم به بحث‌های حاشیه‌ای طرفداران مجموعه اضافه شد: «مرد شلوار جین پوش»‌ یا Jeans Guy! این اسمی است که طرفداران برای یکی از عوامل سریال که به اشتباه در پس‌زمینه یکی از صحنه‌ها دیده می‌شود، در نظر گرفته‌اند. اما حالا این فرد از صحنه مذکور حذف شده است.

حذف مرد شلوار جین پوش از سریال The Mandalorian

مرد شلوار جین پوش (که هویت واقعی او هم هنوز مشخص نشده)، در اپیزود چهارم فصل دوم سریال The Mandalorian ظاهر شده بود. اگر بخواهیم به‌طور دقیق اشاره کنیم، در صحنه‌ای که «ماندو»، «کارا» و «گریف» در حال مبارزه با سربازان امپراتوری در سیاره «نوارو» هستند، این فرد برای لحظه‌ای در پس‌زمینه دیده می‌شود. اما حالا مخاطبان شبکه دیزنی پلاس متوجه شده‌اند که این فرد به‌صورت دیجیتالی از صحنه حذف شده و دیگر نمی‌توانند شاهد حضور افتخاری او باشند. البته او فقط در حافظه طرفداران جنگ ستارگان باقی نمی‌ماند، چون اسکرین‌شات‌های زیادی از او منتشر شده‌اند و همان‌طور که در تصویر زیر هم می‌بینید، کاربران شبکه‌های اجتماعی، در شوخی کردن با این ماجرا، تمام خلاقیت خودشان را به کار گرفته‌اند. جالب‌تر اینکه آیتم‌های مختلف مثل تیشرت و حتی اکشن‌ فیگور براساس Jeans Guy ساخته شده‌اند و به‌ فروش می‌رسند!

شوخی با Jeans Guy در سریال The Mandalorian

تا قبل از پیدا شدن سر و کله Jeans Guy، بزرگ‌ترین گاف جدیدی که در یک سریال تلویزیونی دیده شده‌ بود، به لیوان قهوه سریال Game of Thrones مربوط می‌شد که این مورد هم پس از مدتی به‌صورت دیجیتالی از صحنه حذف شد. دیوید بنیاف و دن وایس، سازندگان این سریال چندی پیش مصاحبه‌ای درباره همین موضوع داشتند و گفتند که لیوان قهوه نه در زمان فیلم‌برداری و نه در هنگام تدوین نهایی، به‌وسیله عوامل سریال دیده نشده است.

پخش سریال The Mandalorian از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شد. فصل اول سریال هشت اپیزود داشت و توانست امتیازات بسیار خوبی از منتقدین دریافت کند و مورد پسند طرفداران جنگ ستارگان واقع شود. هم‌اکنون فصل دوم The Mandalorian در حال پخش است. هفته پیش قسمت پنجم این فصل منتشر شد که از قبل گفته شده بود طولانی‌ترین اپیزود سریال خواهد بود. تولید فصل سوم این سریال هم به‌زودی آغاز می‌شود و حتی شایعاتی درباره ساخته شدن یک سریال اسپین‌آف با محوریت «بوبا فت» وجود دارد.

شما می‌توانید نقد فصل دوم سریال The Mandalorian (اپیزودهای پخش شده) به قلم محمدحسین جعفریان را اینجا بخوانید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده