نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

تولید فصل سوم یا اسپین‌آف مندلورین به‌زودی آغاز خواهد شد؛ حضور بازیگر جدید تا شایعه مینی‌سریال بوبا فت

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است که براساس آن، یک بازیگر جدید ظاهرا به این مجموعه اضافه شده و ممکن است اولین اسپین‌آف آن نیز ساخته شود.

از جمعه هفته گذشته پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) از دیزنی پلاس آغاز شد و امروز نیز دومین قسمت فصل جدید این سریال محبوب منتشر شده است. حال ددلاین به وضعیت اولین سریال Star Wars پرداخته است. مراحل تولید فصل دوم پیش از همه‌گیری ویروس کرونا به پایان رسیده بود و با اینکه هنوز ساخت فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان رسما تایید نشده، اما تیم تولید سریال چندین ماه است که در حال پیش بردن مراحل پیش از تولید فصل سوم سریال هستند. جان فاورو امیدوار است که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian را آغاز کند.

بوبا فت در قسمت اول فصل دوم سریال The Mandalorian

منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال ممکن است از هفته آینده یا از اواخر ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر (آذر) آغاز شود. بااین‌حال، احتمال شروع آن در بهار ۲۰۲۱ نیز وجود دارد. این سردرگمی ناشی از سطح بالای پنهان‌کاری لوکاس‌فیلم است. ددلاین شنیده که یک پروژه دیگر در رابطه با دنیای سریال The Mandalorian نیز ممکن است ساخته شود. این پروژه احتمالا یک مینی‌سریال براساس شخصیت بوبا فت خواهد بود که برخی معتقد هستند در ابتدا ممکن است مراحل فیلم‌برداری سریال Boba Fett از هفته آینده آغاز شود و درادامه پس از چند ماه شاهد شروع تولید فصل سوم سریال The Mandalorian باشیم.

در حال حاضر فصل سوم سریال The Mandalorian با نام تولیدی Buccaneer در Production Weekly فهرست شده است. همچنین دیزنی پلاس و لوکاس‌فیلم طبق انتظار تمامی اطلاعات در مورد فصل سوم از جمله بازیگران آن را مخفی نگه داشته‌اند. علاوه‌براین، سونی تچر، بازیگر فیلم Prospect و سریال When the Streetlights Go On به مجموعه The Mandalorian اضافه شده و مشخص نیست که قرار است در فصل سوم سریال یا اسپین‌آف یا هر دو آن‌ها حضور داشته باشد. پیش از این باب ایگر از گسترش دنیای مندلورین خبر داده بود و ظاهرا می‌توانیم انتظار ساخت سریال‌های فرعی بیشتری ار دنیای The Mandalorian را داشته باشیم.

سونی تچر

در حال حاضر تنها حدس و گمان‌هایی وجود دارد و سریال بوبا فت با بازی تمورا موریسون ممکن است یکی از آن‌ها باشد. همچنین شایعات منتشر شده در ارتباط با ساخت سریال اسپین‌آف براساس شخصیت کارا دون با بازی جینا کارانو و بو-کاتان کرایز با بازی کتی سکف واقعیت ندارد. علاوه‌بر این، لسلی هدلند به‌عنوان نویسنده و شورانر در حال ساخت یک سریال فرعی از دنیای جنگ ستارگان با محوریت شخصیت زن است که نه‌تنها در یک تایملاین متفاوت جریان دارد، بلکه یک اثر اکشن مهیج/تریلر/دلهره‌آور با المان‌های هنرهای رزمی توصیف شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده