// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

قسمت جدید سریال The Mandalorian طولانی‌ترین اپیزود آن خواهد بود

ظاهرا قسمت اول فصل دوم سریال «مندلورین» شبکه دیزنی پلاس مدت‌زمانی نزدیک به یک ساعت دارد و قرار است تبدیل به طولانی‌ترین اپیزود The Mandalorian تا امروز بشود.

دین جارین (مندلوری) و کودک (بیبی یودا) به‌زودی قدم به ماجراجویی‌های تازه‌ای می‌گذارند تا شاید هرکدام به‌نوعی نزد اعضای خانواده‌ی خود بازگردند. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از جمعه دیگر آغاز می‌شود و سپس به‌صورت هفتگی ادامه می‌یابد. اما اکنون به نظر می‌رسد که جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات هیجان‌انگیز تازه‌ای راجع به «مندلورین» را تقدیم ما کرده‌اند.

تمامی افرادی که هشت قسمت فصل اول «مندلورین» را دیدند، خوب می‌دانند که اپیزودهای مختلف این سریال مدت‌زمان یکسانی ندارند و بعضا حدودا ۳۰ دقیقه هستند. ولی حالا به نظر می‌رسد که قسمت اول فصل دوم سریال The Mandalorian قرار است مدت‌زمانی ۵۲ دقیقه‌ای داشته باشد. پس از آن‌جایی که قسمت پایانی فصل اول سریال با ۴۹ دقیقه لقب طولانی‌ترین اپیزود آن را داشت، به نظر می‌رسد که قسمت نخست فصل جدید این لقب را به اسم خود خواهد زد. همچنین باید بدانید تصویر لورفته از اپیزود نخست فصل دوم هم مندلوری را داخل یک مغازه‌ی خواروبار فروشی نشان می‌دهد.

سریال The Mandalorian با آهنگ‌سازی لودویگ گورنسن به‌تازگی جایزه‌ی بهترین آلبوم موسیقی متن امی را دریافت کرد و در ماه‌های اخیر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین محصولات تلویزیونی شده است. جان فاورو در مقام خالق اصلی سریال اعلام کرد که ویروس کرونا/کووید 19 تولید فصل سوم را به تعویق نمی‌اندازند و سازندگان سریال The Mandalorian به‌زودی سراغ فیلم‌برداری قسمت‌های فصل سوم آن خواهند رفت. برایس دالاس هاوارد، یکی از کارگردان‌های سریال The Mandalorian به‌تازگی گفت:

محافظت از رازهای فصل دوم «مندلورین» سخت‌ترین کار دنیا بود. من بی‌صبرانه منتظر و مشتاق آن هستم که مخاطبان فصل دوم را ببینند. نمی‌توانید برای دیدن آن صبر کنید! از حالا باید برای دیدن قسمت اول فصل دوم «مندلورین» در روز جمعه، وقت خود را خالی کرده باشید!


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده