نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

مارک همیل یک حضور افتخاری در قسمت پنجم فصل اول سریال The Mandalorian داشته است

جان فاورو تایید کرد که مارک همیل در قسمت پنجم فصل اول سریال The Mandalorian یک حضور افتخاری و بسیار کوتاه داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در یکی از قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian (مندلورین) شاهد حضور افتخاری مارک همیل بوده‌ایم. به‌تازگی پخش مستند Disney Gallery: The Mandalorian از سرویس استریم دیزنی پلاس به پایان رسیده است. در قسمت پایانی آن فاش شد که مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر در دنیای جنگ ستارگان، یک حضور افتخاری و مخفی در قسمت پنجم سریال Star Wars داشته است. در این قسمت به سیاره تاتویین سفر کردیم که در آن همیل صداپیشگی یک دروید را بر عهده داشت. این دروید یک متصدی بار در قسمت پنجم فصل اول سریال The Mandalorian بود که شما در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

مارک همیل در قسمت پنجم فصل اول سریال The Mandalorian

مارک همیل در قسمت پنجم فصل اول سریال The Mandalorian

جان فاورو، شورانر سریال The Mandalorian در ادامه تایید کرد که این دروید EV-9D9 نام دارد که پیش از این شاهد حضورش در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) بودیم که او به شکلی برنامه‌ریزی شده بود تا از شکنجه کردن دیگران لذت ببرد. همچنین شاید جالب است بدانید که همیل به جز سه‌گانه پیش درآمد، در تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان حتی اگر نقش لوک اسکای‌واکر را بر عهده نداشته بود، حضور افتخاری و کوتاه در نقشی دیگر داشته که این حضور ممکن است به‌عنوان یک صداپیشه نیز بوده باشد. پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتظار می‌رود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده