نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹

بازیگر فیلم Deadpool به جمع بازیگران سریال The Mandalorian اضافه شد

جینا کارانو، بازیگر فیلم Deadpool، دومین بازیگر اضافه شده به جمع بازیگران سریال The Mandalorian است.

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس)، قرار است نقش اصلی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌)، را بازی کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) نیز مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جینا کارانو به پدرو پاسکال در این سریال لایو اکشن از دنیای جنگ ستارگان اضافه شده تا به دومین بازیگری تبدیل شود که به جمع بازیگران این سریال ملحق شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در سریال The Mandalorian منتشر نشده است.

جینا کارانو بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Haywire (بی‌استفاده) و فیلم Fast & Furious 6 (سریع و خشن ۶)، شناخته شده است. جان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens جریان داشته باشد. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت.

سریال The Mandalorian قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود؛ این سرویس در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند. هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. علاوه بر این سریال، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز در دست ساخت است که تمرکز این سریال روی شخصیت کاسین آندور با بازی و بازگشت دیگو لونا، خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده