نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

پدرو پاسکال نقش اصلی سریال The Mandalorian را بازی می‌کند

سرانجام پس از انتشار شایعات مختلف، پدرو پاسکال قرار است نقش اصلی سریال The Mandalorian را برای شبکه دیزنی پلاس بازی کند.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس)، احتمالا نقش اصلی سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را بازی خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر نقش اصلی این سریال لایو اکشن مورد انتظار را بازی خواهد کرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، پدرو پاسکال قرار است نقش اصلی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را بازی کند. منابع نزدیک به وب‌سایت ورایتی گزارش داده‌اند که پاسکال در حال انجام مذاکرات نهایی با لوکاس فیلم برای حضور در این سریال است و پس از دریافت پیشنهاد رسمی، او قرار است نقش اصلی آن را سرانجام بازی کند.

جان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens جریان داشته باشد. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت. با توجه به سابقه درخشان پاسکال در دنیای تلویزیون، به نظر می‌رسد که انتخاب او برای نقش اصلی این سریال، انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. 

سریال The Mandalorian قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود؛ این سرویس در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار می‌کند. هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. با این حال این سریال تنها سریال دنیای جنگ ستارگان نیست که در دست ساخت است. هفته گذشته، باب ایگر، رئیس و مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، از ساخت سریال پیش درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) خبر داد. تمرکز این سریال روی شخصیت کاسین آندور با بازی و بازگشت دیگو لونا، خواهد بود. این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی ماموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده