نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۹

حضور پیتون رید و رابرت رودریگز در فهرست کارگردان‌های فصل دوم سریال The Mandalorian

به‌تازگی فهرست کامل کارگردان‌های فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شده که در آن نام پیتون رید و رابرت رودریگز نیز دیده می‌شود.

فصل اول سریال The Mandalorian (مندلورین) یکی از برنامه‌های زمان شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس بود که یکی از ارکان اصلی موفقیت این سرویس استریم نیز به حساب می‌آید. در فصل اول این سریال شاهد حضور کارگردان‌های تازه‌کار و شناخته شده‌ای بودیم، اما تا به امروز فهرست رسمی کارگردان‌های فصل دوم این سریال اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام فهرست کارگردان‌های فصل دوم سریال Star Wars (جنگ ستارگان) مشخص شده است. در ابتدا پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) و فیلم Ant-Man and the Wasp (انت-من و واسپ) بود که با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود از کارگردانی یک قسمت از فصل دوم سریال The Mandalorian خبر داد که در این تصویر شاهد صندلی وی و همچنین کلاه مندلورین هستیم.

فصل دوم سریال The Mandalorian

پس از آن نوبت به رابرت رودریگز، کارگردان فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) رسید که وی نیز با انتشار یک تصویر در توییتر شخصی خود از حضورش به‌عنوان یکی از کارگردان‌های فصل دوم سریال The Mandalorian خبر داد که در این تصویر شاهد حضور مدل عروسکی بیبی یودا یا طبق نام رسمی آن The Child (بچه)، در کنار رودریگز‌ هستیم که از آن برای فیلمبرداری صحنه‌های این شخصیت محبوب استفاده می‌شود. رودریگز‌ در واقع از اینکه کارگردانی سریالی که بیبی یودا در آن حضور دارد و آن را یکی از ستارگان جهان می‌داند، هیجان زده است و آن را اتفاقی نادر می‌داند.

فصل دوم سریال The Mandalorian

همچنین فهرست دیگر کارگردان‌های فصل دوم سریال The Mandalorian نیز مشخص شده که برخلاف فصل اول، جان فاورو، نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر این سریال به‌عنوان کارگردان نیز در فصل دوم حضور داشته است. دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، دیگر کارگردانی‌های فصل دوم سریال جنگ ستارگان هستند. ویترز در واقع یکی از بازیگران سریال نیز هست که به‌عنوان کارگردان در فصل دوم نیز حضور داشته است. بااین‌حال، مشخص نیست که هر یک از این کارگردان‌ها وظیفه کارگردانی چند قسمت از فصل دوم را بر عهده داشته‌اند.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، مایکل بین و بیل بر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین گفته می‌شود که شخصیت آسوکا تانو ممکن است در فصل دوم سریال مندلورین حضور داشته باشد که طبق شایعات منتشر شده، رزاریو داوسون نقش این شخصیت را بر عهده دارد. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده