نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

اکران فیلم Uncharted سه ماه عقب افتاد

شرکت سونی پیکچرز سرانجام تاریخ اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند، را تغییر داد که اکران این فیلم در حال حاضر تنها ۳ ماه عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) عقب افتاده است. همانطور که پیش از این نیز انتظار می‌رفت، شرکت سونی پیکچرز اکران این فیلم را سه ماه عقب انداخته و حال فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. پیش از این در این تاریخ قرار بود فیلم Masters of the Universe (اربابان جهان) اکران شود که این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده سونی حذف شده و تاریخ اکران جدیدی نیز برای آن اعلام نشده است. فیلم آنچارتد پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود. پیش از این تراویس نایت، کارگردان آثاری چون انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی)، به علت تداخل برنامه صندلی کارگردانی فیلم Uncharted را ترک کرده بود.

تام هالند

در حال حاضر گفته می‌شود که روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، گزینه اصلی سونی برای کارگردانی فیلم Uncharted است، اما هنوز حضور این کارگردان قطعی نیست. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، بازیگر نقش نیتن دریک و  مارک والبرگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، بازیگر نقش ویکتور سالیوان (سالی) در فیلم آنچارتد هستند. همچنین در حال حاضر وضعیت فیلم Masters of the Universe که از سال ۲۰۰۷ سونی به‌دنبال ساخت اقتباس لایو اکشن آن بود، مشخص نیست و تنها می‌دانیم که سونی در حال مذاکره با شبکه نت فلیکس برای فروش امتیاز نمایش این فیلم است.

گفته می‌شود نوحا سنتین همچنان قرار است در این پروژه برای بازی در نقش هی-من، حضور داشته باشد. بااین حال، هنوز اطلاعاتی از نتایج مذاکره با Netflix در دسترس نیست. همچنین سونی پیکچرز تاریخ اکران دو فیلم دیگرش را نیز تغییر داده که فیلم Happiest Season با با بازی کریستن استوارت، قرار است با ۵ روز تاخیر در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آذر ۱۳۹۹) اکران شود و همچنین فیلم Fatherhood با بازی کوین هارت، با یک هفته تاخیر اکنون برای اکران در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده