نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

نوآه سنتینو ایفاگر نقش He-man در فیلم ریبوت Masters of the Universe خواهد بود

نوآه سنتینو، بازیگر جوان سینمای هالیوود، در حال مذاکره برای ایفای نقش شخصیت He-man در فیلم ریبوت Masters of the Universe کمپانی سونی پیکچرز است.

نوآه سنتینو، بازیگر جوان سینمای هالیوود، در حال مذاکره برای ایفای نقش شخصیت He-man در فیلم ریبوت Masters of the Universe کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) است. این بازیگر سابقهٔ نقش‌آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی The Fosters (فاسترها) و فیلم تلویزیونی How to Build a Better Boy (چگونه یک پسر بهتر بسازیم) پائول هوئن را دارد و بازیگری تازه‌کار در سینمای هالیوود محسوب می‌شود. باید منتظر ماند و دید مذاکرات این بازیگر با مسئولان کمپانی سونی پیکچرز به کجا خواهد رسید.

Masters of the Universe

کمپانی سونی پیکچرز در تلاش است تا اقتباسی سینمایی براساس مجموعه‌ اسباب‌بازی و انیمیشن‌های کلاسیک Masters of the Universe تولید و منتشر کند. آرت مارکوم و مت هالووی که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Iron Man محصول سال ۲۰۰۸ را در کارنامه خود داشتند، به توافق نهایی با سونی پیکچرز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم و بازنویسی کامل آن رسیدند. آدام و آرون نی که بیشتر با نام برادران نی شناخته می‌شوند و سابقه کارگردانی فیلم Band of Robbers (دسته سارقان) را در کارنامه دارند، وظیفه کارگردانی فیلم Masters of the Universe را بر عهده خواهند داشت. برادران نی با ساخت فیلم Band of Robbers و اکران آن در سال ۲۰۱۵ توانستند توجه تمامی اعضای اصلی صنعت فیلمسازی را به خود جلب کنند. داستان فیلمنامه این اثر که سبکی جنایی، کمدی و هیجان انگیز داشت، براساس کتاب‌های مارک تواین که با نام ماجراهای تام سایر (The Adventures of Tom Sawyer) و ماجراهای هاکلبری فین (Adventures of Huckleberry Finn) منتشر شده، نوشته شده است. کایل گالنر، متیو گری گابلر، ملیسا بنویست، دانیل ادوارد مورا، اریک کریستین اولسن، هانیبال بورس و استیون لانگ از جمله هنرمندانی بودند که در فیلم Band of Robbers حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

کمپانی متل که به بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، ساخت سری اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد. پس از آن، انیمیشن، کمیک و بازی‌های ویدئویی زیادی از این مجموعه ساخته و منتشر شدند که داستان آن‌ها نبرد بین قهرمانی به‌نام He-Man و یک دشمن شرور به اسم «سلکتور» را در سیاره‌ٔ «اترنیا» روایت می‌‌کند. در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه تولید و منتشر کرد که در این فیلم دولف لاندگرن در نقش شخصیت هی-من به ایفای نقش پرداخته بود، اما در آن زمان محبوبیت این سری در حال کاهش بود و یک سال پس از اکران این فیلم، تولید اسباب‌بازی‌های مجموعه متوقف شد و حال سونی پیکچرز به دنبال بازسازی این مجموعه محبوب قدیمی است.

در حال حاضر فیلم Masters of the Universe برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده