نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فیلم Masters of the Universe و He-Man ممکن است از نتفلیکس منتشر شود

طبق اخبار منتشر شده، سونی پیکچرز ممکن است به‌زودی با نتفلیکس برای ساخت و انتشار فیلم Masters of the Universe و He-Man به توافق برسد.

بیش از یک دهه است که سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم Masters of the Universe و در ادامه ساخت فیلم براساس شخصیت‌های این مجموعه است و مدتی می‌شود که مراحل پیش تولید این فیلم نیز آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم لایو اکشن ممکن است به‌جای اکران در سینماها ازطریق سرویس استریم منتشر شود. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، تام راتمن، در حال بررسی چشم انداز همکاری با شبکه نت فلیکس برای ساخت و انتشار فیلم Masters of the Universe و احتمالا در آینده فیلم He-Man است. نتفلیکس تنها استودیویی نیست که سونی پیکچرز به‌دنبال مذاکره با آن است و سونی به‌دنبال یک استودیو یا شریک تجاری برای ساخت این فیلم‌ها است، اما شبکه Netflix به‌عنوان یک شریک مطمئن توصیف شده است.

Masters of the Universe

هالیوود ریپورتر اضافه کرد که در حال حاضر تنها مباحث مقدمات در مورد چشم انداز استودیو و سرویس استریم مطرح شده است. بااین حال، سونی هنوز به اکران در سینماها علاقه دارد که این مورد تنها به یافتن یک استودیو و شریک تجاری مناسب محقق خواهد شد، اما همکاری با نتفلیکس می‌تواند باعث سود مطمئن برای سونی شود و در مقابل کتابخانه برنامه‌های نتفلیکس نیز گسترده‌تر از گذشته خواهد شد. درواقع سونی مانند پارامونت به‌دنبال شروع تولید فیلم برای سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس است و این احتمال وجود دارد که قراردادی چند جانبه بین آن‌ها مانند قرارداد چند ساله اپل با A24 برای تولید محتوا امضا شود. علاوه‌بر سونی، برادران وارنر و دیزنی نیز در حال تولید محتوا برای سرویس‌های استریم اختصاصی خود هستند و به‌نظر می‌رسد که تولید محتوا برای سرویس‌های استریم قرار است سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

بااین حال، نتفلیکس هم‌اکنون دارای برنامه‌هایی از مجموعه He-Man نیز است. پخش انیمیشن She-Ra and the Princess of Power (شی راو شاهزاده های قدرت) از سال ۲۰۱۸ آغاز و تا به امروز ۳ فصل و ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده و همچنین این سریال انیمیشنی برای فصل چهارم نیز تمدید شده است. همچنین تفلیکس در حال همکاری با کوین اسمیت برای ساخت انیمیشن Masters of the Universe نیز است. در حال حاضر فیلم Masters of the Universe با بازی نوحا سنتین در نقش هی-من، برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده