نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

تراویس نایت احتمالا صندلی کارگردانی فیلم Uncharted را ترک می‌کند

طبق اخبار منتشر شده، تراویس نایت به علت تداخل با برنامه‌های تام هالند ممکن است فیلم Uncharted را ترک کند.

ماه مهر امسال بود که  تراویس نایت، کارگردان آثاری چون انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی)، جدیدترین کارگردانی بود که وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده گرفت و حال بسیاری امیدوار بودند تا سرانجام این پروژه از حالت برزخ خارج شود.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز احتمالا دوباره باید به‌دنبال استخدام کارگردانی دیگری برای این فیلم لایو اکشن که براساس یک بازی ویدیویی بسیار محبوب در دست ساخت است، باشد. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که تراویس نایت ممکن است به علت تداخل برنامه‌هایش با تام هالند که قرار است در تابستان امسال برای قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، دیگر فیلم سونی پیکچرز جلوی دوربین برود، این پروژه را ترک کند.

تام هالند - مرد عنکبوتی

گفته می‌شود که اگر اکران فیلم Uncharted با تأخیر مواجه شود و مراحل فیلم‌برداری آن درواقع پس از فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) برنامه‌ریزی گردد، تراویس نایت به احتمال بسیار زیاد به‌دلیل تداخل با برنامه‌ایش این پروژه را ترک خواهد کرد. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، بازیگر نقش نیتن دریک و  مارک والبرگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، بازیگر نقش ویکتور سالیوان (سالی) در فیلم آنچارتد هستند که گفته می‌شود همچنان طبق تعهد خود در پروژه باقی خواهند ماند. گفته می‌شود که سونی هنوز قصد دارد تا این فیلم را تولید کند و همان‌طور که آن‌ها تاریخ اکران جدیدی را نیز برای آن در نظر خواهند گرفت، باید کارگردان جدیدی را نیز برای این پروژه در نظر بگیرند. سونی هنوز واکنشی به این خبر نداشته است.

مارک والبرگ

منابع ورایتی می‌گویند باتوجه‌به اینکه تغییر برنامه ساخت فیلم Uncharted ناگهانی رخ داده، سونی مذاکره با گزینه‌های بازیگر نقش اصلی زن و نقش شرور فیلم و تصمیم‌گیری در مورد هر دو بخش را به زمان بعد از استخدام فیلمساز جدید فیلم موکول کرده است. نایت درواقع دومین کارگردانی است که طی یک سال گذشته پروژه ساخت فیلم آنچارتد را ترک می‌کند و پیش از این در ماه شهریور دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) این پروژه را ترک کرده بود. درنهایت نایت ششمین کارگردانی است که از حضور روی صندلی کارگردانی فیلم Uncharted انصراف خواهد داد.

فیلم Uncharted برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده