نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان ممکن است توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شود

طبق خبرهای منتشر شده، دیزنی و لوکاس فیلم در حال مذاکره با تایکا وایتیتی برای ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، ممکن است قسمت جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را کارگردانی کند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این کارگردان نیوزیلندی در حال مذاکره با شرکت والت دیزنی برای ساخت فیلمی از این مجموعه است و طبق گفته منابع نزدیک، او به صندلی کاگردانی فیلم جدید جنگ ستارگان بسیار نزدیک است، اما در حال حاضر سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این فیلم در واقع همان فیلمی است که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در آن حضور داشته باشد یا یک پروژه دیگر است. بااین حال، طبق اطلاعات منتشر شده مذاکرات هنوز در روزهای اول خود قرار دارد و THR تایید می‌کند که بحث و گفتگوها هنوز در جریان است، اما جزئیات و اطلاعات این صحبت‌ها تاکنون فاش و منتشر نشده است. فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)، آخرین فیلم از سه‌گانه جدید بود که اخیرا فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده و پس از یک مدت غیبت، قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود. 

تایکا وایتیتی در فیلم JoJo Rabbit

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، قرار بود وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سری بعد فیلم‌های جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشند که در ماه آبان امسال بخاطر تمرکز روی قرارداد با نتفلیکس این پروژه را ترک کردندعلاوه‌بر این، یک سه گانه جدید دیگر از فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi در دست ساخت است که وضعیت این پروژه نیز روشن نیست. در هر حال وایتیتی اخیرا توییتی را منتشر کرده که گفته می‌شود واکنش او به خبر کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان بوده است. وایتیتی پیش از این وظیفه کارگردانی قسمت پایانی فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را بر عهده داشته بود و همچنین به‌عنوان صداپیشه دروید IG-11 نیز در این سریال محبوب دیزنی پلاس حضور داشته است. 

فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، جدیدترین اثر وایتیتی است که به‌تازگی نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده استفیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) فیلم بعدی او است که قرار است پاییز امسال اکران شود و همچنین وایتیتی وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) را نیز بر عهده دارد. او همچنین قرار است کارگردانی فیلم Akira (آکیرا) را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده