نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اطلاعاتی از بودجه ساخت هر قسمت سریال The Mandalorian منتشر شد

به‌تازگی وال استریت ژورنال اطلاعاتی از هزینه بالای ساخت هر قسمت سریال The Mandalorian را فاش و منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از هزینه ساخت هر قسمت فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) منتشر شده است. طبق خبری که وال استریت ژورنال منتشر کرده، اطلاعات از هزینه ساخت هر قسمت سریال Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده که نشان می‌دهد لوکاس فیلم و والت دیزنی هزینه زیادی برای این سریال کرده‌اند و به نظر می‌رسد که امید زیادی دارند تا این سریال شروع خوبی برای سرویس استریم Disney Plus باشد. وال‌استریت‌ژورنال طبق منابع نزدیک و آگاه خود مدعی شده که دیزنی برای ساخت هر قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian نزدیک به ۱۵ میلیون دلار هزینه کرده که با توجه به اینکه فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده، هزینه ساخت اولین سریال جنگ ستارگان تا ۱۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این هزینه‌ها، تنها هزینه ساخت سریال است و شامل هزینه تبلیغات و دیگر موارد نیست.

The Mandalorian

پیش از این، گفته می‌شد که هزینه ساخت سریال لایو اکشن ماندالوریان‌ حدود ۱۰۰ میلیون دلار یا بسیار بیشتر خواهد بود که به‌نظر می‌رسد این گزارش درست بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که دیزنی به موفقیت سریال The Mandalorian اطمینان دارد و از هم‌اکنون مراحل نوشتن فیلمنامه و ساخت فصل دوم این سریال نیز آغاز شده است. پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی (صداپیشگی) و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، سریال The Mandalorian از این سرویس استریم منتشر خواهد شدجان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده