نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان با سرعت کمتری اکران خواهند شد

باب ایگر، رئیس والت دیزنی تایید کرد که سرعت تولید و اکران فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان کاهش خواهد یافت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان (Star Wars) دیگر قرار نیست به‌صورت سالانه اکران شوند. باب ایگر، رئیس والت دیزنی در یک مصاحبه اعلام کرد که اکران سالانه فیلم‌های این مجموعه یک تصمیم اشتباه بوده است. در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، ایگر گفت که با نظر عموم در مورد سالانه نبودن مجموعه جنگ ستارگان موافق است. او گفت: 

من تصمیمی در آن زمان گرفتم و زمانی که به گذشته نگاه می‌کنم، به‌نظرم مرتکب اشتباه شدم و سرزنش‌ها را می‌پذیرم. شما می‌توانید انتظار کاهش نرخ انتشار فیلم‌ها را داشته باشید، اما این بدان معنا نیست که ما دیگر فیلمی از این مجموعه تولید نخواهیم کرد.

Bob Iger

ایگر در ادامه به فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به کارگردانی جی جی آبرامز یا پروژه دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، اشاره کرد. با این حال، او اشاره‌ای به سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در این مصاحبه نداشت. ایگر گفت:

ما فقط در لحظه‌ای قرار داریم که تصمیم بگیریم که قصد داریم پس از فیلم جی جی چه کاری انجام دهیم، اما من فکر می‌کنم که ما کمی بیشتر از گذشته نسبت به محتویات و زمان بندی فیلم‌ها محتاط‌تر و دقیق‌تر خواهیم بود و اینجا فقط یک توقف کوتاه خواهیم داشت.

از زمان اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۵، مجموعه جنگ ستارگان به یک مجموعه سالانه تبدیل شد که در سال ۲۰۱۹ این موضوع به پایان خواهد رسید. پس از شکست تجاری فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در گیشه، ساخت پروژه‌های فرعی بعدی دنیای جنگ ستارگان متوقف شد. 

فیلم Star Wars: Episode IX، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده