نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

دامینیک مانهن به بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، دامینیک مانهن قرار است بار دیگر با جی جی آبرامز در فیلم Star Wars: Episode IX همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دامینیک مانهن به جمع بازیگران قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) اضافه شده و قرار است در این فیلم بار دیگر با جی جی آبرامز که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، همکاری کند. مانهن به ددلاین گفت:

کهکشان خیلی خیلی دور مانند جایی که در آن زندگی می‌کنم، روی زندگی من تاثیر خیلی زیادی داشته است. بنابراین من خوشحالم که در این فیلم حضور دارم.

مانهن بیشتر برای بازی در نقش مری در سه گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و نقش چارلی پیس سریال Lost (لاست)، شناخته شده است که در سریال Lost با آبرامز که در نقش سازنده، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در آن حضور داشت، همکاری کرده بود. با این حال، اطلاعاتی از نقش مانهن در فیلم Star Wars: Episode IX منتشر نشده است. پیش از اعلام رسمی این خبر، مانهن تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که این تصویر در واقع به دنیای جنگ ستارگان اشاره کرده بود و برای اولین‌بار شایعات حضور او در فیلم Star Wars: Episode IX مطرح شد. همچنین شاهد تگ این تصویر به صفحه رسمی مجموعه جنگ ستارگان در اینستاگرام نیز بودیم.

Dominic Monaghan Star Wars: Episode IX

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی و ریچارد ای گرانت، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده