نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

احتمال حضور یکی از شخصیت های Expanded Universe در فیلم Star Wars: Episode IX

طبق فهرست استخدام بازیگر فیلم Star Wars: Episode IX، به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است شاهد حضور یکی از شخصیت‌های Expanded Universe باشیم.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از فیلم Star Wars: Episode IX را برای شما فاش کند

 

رایان جانسون در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) تصمیماتی به‌خصوص در مورد خانواده اسکای واکر و هویت ری گرفت که بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در مورد آن راضی نبودند و حال آن‌ها امیدوار هستند که جی جی آبرامز با تغییر مسیر برخی از این تصمیمات، یک پایان مناسب را برای فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) رقم بزند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که روند تغییرات در قسمت نهم فیلم Star Wars در جریان است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور یکی از شخصیت‌های دنیای Expanded Universe مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode IX باشیم.

طبق خبری که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده است، تیم تولید فیلم Star Wars: Episode IX به دنبال استخدام یک بازیگر زن برای بازی در نقش یک شخصیت زن برجسته که ظاهرا نقش مهمی را در اتفاقات فیلم دارد، است. طبق توصیفی که از این نقش منتشر شده، اعضای تیم تولید این فیلم به‌دنبال استخدام یک بازیگر در بازه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال هستند و او قرار است نقش یکی از بازیگران اصلی زن فیلم را بازی کند. اسم این شخصیت نیز مارا خواهد بود؛ اما ممکن است که این نام تنها یک کد باشد و در فیلم این شخصیت نام دیگری داشته باشد. با این حال، اگر با دنیای Expanded Universe مجموعه جنگ ستارگان آشنا باشید، قطعا شخصیت مارا جید را که همسر لوک اسکای واکر بود، می‌شناسید.

Star Wars: The Last Jedi

اگرچه این استخدامی به معنای حضور شخصیت مارا جید در فیلم Star Wars: Episode IX نیست؛ اما حضور این شخصیت احتمالا بی ارتباط به شخصیت ری نیست. هویت واقعی ری یکی از مشکلاتی بود که طرفداران با فیلم Star Wars: The Last Jedi داشتند و حال ممکن است آبرامز به دنبال تغییر این موضوع با اضافه کردن مارا جید به این فیلم باشد. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر بازگشت یودا در فیلم Star Wars: Episode IX نیز شنیده می‌شود. با این حال، فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه جولای امسال (تیر یا مرداد) آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود تا آن زمان اطلاعات بیشتری از این فیلم مورد انتظار منتشر شود.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در این فیلم تایید و اعلام شده است. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، کارگردانی و کار نوشتن (به‌همراه کریس تریو) فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده خواهد داشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده