نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

شایعه: بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی دنیای جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode IX

طبق شایعات منتشر شده، قرار است شاهد حضور و بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی دنیای جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: Episode IX باشیم.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات قسمت هشتم و نهم فیلم Star Wars را برای شما فاش کند

در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شاهد بازگشت یودا بودیم که ملاقات دوباره لوک اسکای واکر با این شخصیت قدیمی قطعا یکی از صحنه‌های نوستالژیک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان در این قسمت بود. فرانک اوز که برای اولین‌بار در فیلم The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) به شخصیت یودا زندگی بخشید و صداپیشگی آن را بر عهده گرفت، بار دیگر برای صداپیشگی این شخصیت در فیلم The Last Jedi بازگشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است بار دیگر شاهد بازگشت دوباره شخصیت یودا در فیلم دیگری از دنیای Star Wars باشیم. طبق خبری که وب‌سایت نیویورک دیلی نیوز منتشر کرده، منابع نزدیک به لوکاس فیلم مدعی شده‌اند که قرار است از یک شخصیت آشنا و قدیمی در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) دوباره استفاده شود. طبق گفته این منابع:

صحنه‌های یودا در فیلم The Last Jedi موفقیت بزرگی بود. یودا دوباره به‌عنوان روح در فیلم Episode IX باز خواهد گشت، زیرا او قرار است به رشد توانایی‌های ری با بازی دیزی ریدلی کمک کند و او را برای تبدیل شدن به یک جدای موفق تشویق خواهد کرد. این صحنه‌ها قرار است در طول امسال فیلمبرداری شود.

Yoda

انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX از ماه جولای امسال (تیر یا مرداد) آغاز شود و بسیار بعید است که اولین تریلر این فیلم زودتر از مراسم جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد، منتشر شود. این در حالی است که اخیرا مارک همیل گفته است که دیگر علاقه‌ای به بازگشت و بازی در نقش لوک اسکای واکر ندارد و خبر حضور شخصیت یودا در قسمت نهم این مجموعه می‌تواند جالب باشد. بسیاری انتظار داشتند که در فیلم Star Wars: Episode IX حداقل شاهد حضور شخصیت لوک اسکای‌واکر به‌عنوان یک روح باشند. با این حال، باید تا زمان ساخت و انتشار این فیلم صبر کرد.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در این فیلم تایید و اعلام شده است. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، کارگردانی و کار نوشتن (به‌همراه کریس تریو) فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده