نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اکران فیلم Solo: A Star Wars Story در کشور چین با یک نام متفاوت

طبق خبرهای منتشر شده، فیلم Solo: A Star Wars Story قرار است با یک نام متفاوت در بازار چین به‌روی پرده‌های سینما برود.

با وجود اینکه هنوز خبری از اولین تریلر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) نیست، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته شده که این فیلم قرار است با یک نام متفاوت در کشور چین اکران شود. طبق خبری که وب‌سایت MovieWeb منتشر کرده، پس از عملکرد ضعیف و ناامید کننده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در بازار کشور چین، حال والت دیزنی نمی‌خواهد که این عملکرد تاثیری را روی فیلم دیگر مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) بگذارد و به همین منظور تصمیم به تغییر نام فیلم Solo: A Star Wars Story در بازار کشور چین گرفته و حال این فیلم قرار است با نام رنجر سولو (Ranger Solo) در این کشور به‌روی پرده‌های سینما برود.

بدین ترتیب دیزنی تصمیم گرفته که با حذف نام جنگ ستارگان از نام فیلم Solo: A Star Wars Story، از پتانسیل بالای کشور چین برای فروش این فیلم استفاده کند. حال دیزنی امیدوار است که این تغییر نام باعث شود که این فیلم برخلاف فیلم Star Wars: The Last Jedi، فروش خوبی را در کشور چین تجربه کند. با این حال، هنوز هیچ تصویر رسمی از فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر نشده و دیزنی تنها در برخی از سالن‌های سینما، تیزرهایی از این فیلم را نمایش داده است. با این وجود، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم باشیم. مدتی پیش نیز دیزنی اولین خلاصه داستان رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد.

Han Solo Movie New Cast Image Released

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه) جریان داشته باشد و انتظار می‌رود که به منشا شخصیت هان سولو و تبدیل شدنش به شخصیت سه‌گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان بپردازد. کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این فیلم قرار است در چه تاریخی در کشور چین منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده