نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

خلاصه داستان فیلم Solo: A Star Wars Story و اطلاعاتی از اولین تریلر آن منتشر شد

به‌تازگی والت دیزنی اولین خلاصه داستان رسمی فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر کرده است.

بدون شک فیلم Solo: A Star Wars Story یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است که تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی اولین خلاصه داستان رسمی این فیلم را منتشر کرده است. طبق این خلاصه داستان:

با سفینه فضایی میلینیوم فالکون و در این کهکشان، شاهد یک ماجراجویی کاملا جدید از یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این کهکشان در فیلم Solo: A Star Wars Story هستیم. از طریق یک سری فعالیت‌های جسورانه در دنیای زیرزمینی، تاریک و بسیار خطرناک جنایتکاران، هان سولو با چوباکا ملقب به چویی، کمک خلبان و بهترین دوست او در آینده، و لاندو کالریسیان که یک قمارباز بدنام است، آشنا می‌شود و این شخصیت‌ها یکی از غیرعادی‌ترین قهرمان‌های دنیای جنگ ستارگان را در یک ماجراجویی همراهی خواهند کرد.

Solo: A Star Wars Story

علاوه بر این، اخیرا بخش‌های کوتاهی از فیلم Solo: A Star Wars Story در شهر مونیخ در کشور آلمان نمایش داده شده است. هولگر فریک، نویسنده و کارگردانی آلمانی، مدعی شده که این تصاویر را تماشا کرده و با انتشار پستی در فیسبوک شخصی خود، به این نمایش واکنش نشان داده است. او گفته که اخیرا تیزر کوتاهی از این فیلم را تماشا کرده و از اینکه چقدر این تصاویر خوب به نظر می‌رسید، بسیار غافلگیر شده است. او در ادامه عملکرد آلدن ارنرایک در نقش هان سولو را شگفت‌انگیز توصیف کرد و گفت که تصاویر دونالد گلاور در نقش لاندو، امیلیا کلارک و وودی هارلسون در این ویدیو بسیار جذاب بوده است و قطعا حس و حال فیلم‌های قدیمی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را تداعی می‌کرد. او در پایان گفت که طرفداران قطعا از تماشای این فیلم لذت خواهند برد.

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه) جریان داشته باشد و انتظار می‌رود که به منشا شخصیت هان سولو و تبدیل شدنش به شخصیت سه‌گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان بپردازد. کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده