نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان در اسکاتلند

طبق خبرهای منتشر شده، بخش‌هایی از فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در کشور اسکاتلند فیلمبرداری خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلمبرداری و تولید فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در مصاحبه با روزنامه اسکاتلندی دیلی‌رکورد اعلام کرده است که بخش‌هایی از فیلم جدید این مجموعه قرار است در کشور اسکاتلند فیلمبرداری و تولید شود. فیلمبرداری این صحنه‌ها قرار است از ماه ژوئن ۲۰۱۸ (تیر یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود، اما اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست.

با این حال، با توجه به صحبت‌های جانسون، این صحنه‌ها قرار است برای سه گانه جدید فیلم Star Wars که او کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد، فیلمبرداری و تولید شود. این فیلم بدون نام و عنوان جدید از دنیای جنگ ستارگان قرار است در مناطقی از شمال کشور اسکاتلند مانند آرگیل و مناطق اطراف یک جاده معروف به‌نام Rest And Be Thankful، فیلمبرداری شود. جانسون در مورد پروژه جدید خود در دنیای جنگ ستارگان صحبت کرده و در مورد آن بسیار هیجان زده است. او گفت:

من در مراحل اولیه شروع کار در این پروژه هستم، بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. قرار است براساس داستان جدید مجموعه جنگ ستارگان بیش از سه فیلم تولید و منتشر شود و درخواست من این بود که این سرزمین و نواحی بخشی از دنیای جنگ ستارگان باشد و احساس کنیم که یک فیلم Star Wars داریم. بیایید ما یک داستان جدید را برای سه فیلم روایت کنیم و به مکان‌های جدیدی برویم و با افراد جدیدی ملاقات کنیم. این یک داستان با نام تجاری جدید است و احساس می‌کنم که یک داستان عالی و بزرگ از جنگ ستارگان خواهد بود.

Rian Johnson

در حال حاضر، هیچ یک از فیلم‌های سه گانه جدید دنیای جنگ ستارگان تاریخ اکرانی ندارد و مشخص نیست که این سه فیلم در چه تاریخی اکران خواهند شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این فیلمبرداری قرار است به‌صورت آزمایشی انجام شود تا جانسون با الهام از این تصاویر دنیای جدید خود را خلق کند. فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. پس از آن فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) آخرین فیلم از سه‌گانه سوم این مجموعه، نیز به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده