نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

نام تولیدی فیلم Star Wars: Episode IX اعلام شد

طبق اطلاعات منتشر شده، نام و عنوان تولیدی فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) فاش و منتشر شده است.

اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) از روز جمعه هفته گذشته آغاز شد و این فیلم با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است. با این حال، تنها یک قسمت از سه گانه جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) بیشتر باقی نمانده است. شهریورماه امسال، کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX خبر داد. مدت کوتاهی بعد این کمپانی رسما جی جی آبرامز را به‌عنوان کارگردان و نویسنده جدید این فیلم انتخاب و معرفی کرد. آبرامز پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را در کارنامه خود داشته و کریس تریو، نویسنده فیلم Argo (آرگو)، در نوشتن فیلمنامه این فیلم به آبرامز کمک خواهد کرد.

با این حال، فیلم Star Wars: Episode IX هنوز دارای یک فیلمنامه نهایی نیست و در حال حاضر آبرامز در حال کار روی داستان این فیلم است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام و عنوان تولیدی این فیلم مشخص و منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت FanthaTracks منتشر کرده، فیلم Star Wars: Episode IX قرار است با نام و عنوان تولیدی «الماس سیاه» (Black Diamond) فیلمبرداری و تولید شود. این وب‌سایت پیش از این فاش کرده بود که فیلم The Last Jedi با نام تولیدی «خرس فضایی» (Space Bear) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) با نام تولیدی «لس آلاموس» (Los Alamos)، تولید و فیلمبرداری خواهند شد.

J.J. ABRAMS TO WRITE AND DIRECT STAR WARS: EPISODE IX

با این حال، نام تولیدی فیلم Star Wars: Episode IX شاید ارتباطی به اتفاقات این فیلم نداشته باشد، اما در مجموع نام‌های تولید فیلم‌ها ارتباط زیادی به محتوای فیلم‌ها ندارند و جای تعجبی هم ندارد که نام تولیدی این فیلم نیز اشاره‌ای به اتفاقات فیلم نکند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX از تابستان سال ۲۰۱۸ در استودیوی فیلمسازی پاین وود لندن و چند مکان مختلف دیگر آغاز شود. با این حال، انتظار می‌رود که لوکاس‌فیلم در آینده نزدیک نام رسمی این فیلم را تایید و اعلام کند.

فیلم Star Wars: Episode IX با هفت ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده