نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳

اولیویا وایلد کارگردانی یک فیلم از دنیای مارول با محوریت ابرقهرمان زن برای سونی را بر عهده گرفت

شرکت سونی پیکچرز با اولیویا وایلد برای کارگردانی یک فیلم جدید از دنیای مارول به توافق رسیده که تمرکز این فیلم قرار است روی یک شخصیت زن باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولیویا وایلد، کارگردان فیلم Booksmart (بوک اسمارت)، وظیفه کارگردانی یک فیلم از دنیای مارول برای شرکت سونی پیکچرز را بر عهده گرفته است. این فیلمساز که بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته شده بود، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته که گفته می‌شود تمرکز آن روی ابرقهرمان زن خواهد بود و همچنین بخشی از دنیای شخصیت‌های مارول شرکت سونی است. اگرچه وایلد بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شد، اما در سال ۲۰۱۹ با کارگردانی فیلم Booksmart این موضوع را تغییر داد که این فیلم توانست با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز مواجه شود.

علاو‌ه‌بر کارگردانی، وایلد به‌همراه کتی سیلبرمن، نویسنده فیلم بوک‌اسمارت، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از مجموعه مارول را نیز بر عهده خواهد داشت. همچنین ایمی پاسکال به‌عنوان تهیه‌کننده و ریچل اوکانر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند. همچنین برخی شایعات می‌گویند که این پروژه ممکن است فیلم مستقل شخصیت جسیکا درو ملقب به اسپایدر وومن (Spider-Woman) باشد، اما این موضوع هنوز تایید یا نهایی نشده است. این فیلم یکی از چندین پروژه سونی پیکچرز از دنیای اختصاصی خود از شخصیت های مارول است که از دیگر پروژه‌ها در دست ساخت می‌توان شخصیت جکپات (Jackpot) به نویسندگی مارک گوگنهایم، نویسنده دنیای Arrowverse اشاره کرد.

Spider-Woman


همچنین اس جی کلارکسون نیز وظیفه کارگردانی فیلم دیگری از دنیای اسپایدرمن سونی را بر عهده گرفته که تمرکز این فیلم قرار است روی یک ابرقهرمان زن باشد که اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست. فیلم Morbius (موربیوس) قرار است فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید/بگذارید کشتار شود) قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. 

اولیویا وایلد در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) را بر عهده دارد که علاوه‌بر کارگردانی، قرار است به همراه فلورنس پیو، شایا لباف و کریس پاین، در این فیلم نیز بازی کند. علاوه‌بر فیلم Don’t Worry Darling و این فیلم از دنیای مارول، وایلد قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Perfect (کمال) که یک فیلم بیوگرافی ورزشی است، را نیز بر عهده داشته باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده