نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اس جی کلارکسون وظیفه کارگردانی فیلم مارولی جدید سونی را بر عهده گرفت

اس جی کلارکسون، کارگردان سریال جسیکا جونز وظیفه کارگردانی یک فیلم بدون نام از دنیای سینمایی سونی را بر عهده گرفته است.

در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم جدید شرکت سونی پیکچرز از دنیای اسپایدرمن این استودیو مشخص شده است. اس جی کلارکسون پس از توافق با سونی پیکچرز وظیفه کارگردانی یکی از فیلم‌های آینده دنیای فیلم‌های اسپایدرمن سونی که SPUMC نام دارد، را بر عهده گرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم براساس کدام شخصیت ساخته می‌شود، اما منابع نزدیک می‌گویند که تمرکز این فیلم روی یک شخصیت زن خواهد بود. بااین‌حال، حضور هیچ نویسنده یا بازیگری در این فیلم تایید نشده است و فیلم هنوز مراحل اولیه ساخت را سپری می‌کند، اما سونی به‌دنبال استخدام بازیگرانی سطح بالا برای فیلم است. کلارکسون بیشتر برای کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Dexter (دکستر)، سریال Heroes (قهرمان‌ها)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Succession (وراثت)، شناخته می‌شود.

کلارکسون همچنین قرار بود وظیفه کارگردانی قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) را نیز بر عهده داشته باشد که درواقع قرار بود اول به‌عنوان اولین کارگردان زدن فیلم‌های این مجموعه شناخته شود که عدم توافق با کریس همسورث و کریس پاین باعث شد تا فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) هرگز ساخته نشود. همچنین فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی سونی از مجموعه مارول که برخی اعتقاد دارند ممکن است فیلم Madame Web (مادام وب) باشد، می‌تواند اولین فیلم آن با محوریت شخصیت زن لقب بگیرد که پیش از این فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) با محوریت شخصیت سیلور سیبل و بلک کت قرار بود به کارگردانی جینا پرینس بیتوود ساخته شود که این پروژه هرگز وارد مرحله تولید نشد و سرنوشت نامشخصی دارد. 

فیلم Morbius (موربیوس) قرار است فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید/بگذارید کشتار شود) قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین اکران قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده