نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

نیو لاین حق ساخت فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد را به دست آورد

نیو لاین سینما موفق شد تا در رقابت برای دریافت حقوق ساخت و انتشار فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد پیروز شود.

فیلم Booksmart (بوک اسمارت) اولین فیلمی بود که اولویا وایلد وظیفه کارگردانی‌ آن را بر عهده داشت و این فیلم کمدی توانست با تحسین منتقدان و استقبال بینندگان مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه بعدی وایلد مشخص شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، نیو لاین سینما حق ساخت و انتشار فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) را به‌دست آورده که اولویا وایلد وظیفه کارگردانی این فیلم دلهره‌آور و درام را بر عهده خواهد داشت. کیتی سیلبرمن که پیش از این با وایلد در فیلم Booksmart همکاری کرده بود، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Don’t Worry Darling را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط شین و کری ون دایک نوشته شده بود.

همچنین هالیوود ریپورتر گفت که این استودیو حق ساخت ساخت این پروژه را با شرط اینکه فیلم Don’t Worry Darling قرار است یک اثر بی‌باک، بی‌پرده و موفق باشد، خریداری کرده است. گفته می‌شود که نیولاین سینما پیش از این به کار کردن با وایلد در فیلم Booksmart علاقه‌مند بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد. علاوه بر کارگردانی، وایلد قرار است در فیلم Don’t Worry Darling نیز به ایفای نقش بپردازد و همچنین او به‌همراه سیلبرمن و روی لی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. علاوه بر این و طبق اطلاعات منتشر شده، بودجه درخواستی وایلد برای فیلم Don’t Worry Darling حدود ۲۰ میلیون دلار است که شامل هزینه استخدام بازیگر، کارگردانی، بازنویسی فیلمنامه و غیره خواهد بود. همچنین این رسانه گزارش می‌دهد که تهیه کنندگان فیلم در حدود ۵۰ درصد از سود فیلم را شریک خواهند شد.

فیلم The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) به کارگردانی کلینت ایستوود، فیلم بعدی است که وایلد قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در حال انجام است. این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. وایلد قرار است نقش کتی اسکراگز، خبرنگاری که وظیفه پوشش اخبار را بر عهده داشت و در ادامه باعث افشای آن نیز شد، را بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده