نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

اولیویا وایلد فیلم بیوگرافی Perfect را کارگردانی می‌کند

اولیویا وایلد برای کارگردانی فیلم بیوگرافی Perfect انتخاب شد که داستان یک ژیمناستیک کار با نام کری استراگ را روایت می‌کند.

اولیویا وایلد پس از دریافت جایزه‌ی «بهترین فیلم اول» برای فیلم Booksmart (بوک اسمارت) در مراسم جوایز اسپیرت ۲۰۲۰، برای نمایش فیلم تازه‌ی خود به برلین می‌رود. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولیویا وایلد برای کارگردانی فیلم Perfect (کمال) انتخاب شده است که دو شرکت ریوراستون پیکچرز و پالس فیلم تولید آن را برعهده دارند. این فیلم بیوگرافی که رانی ساندال فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد، داستان واقعی یک ژیمناستیک کار با نام کری استراگ را روایت می‌کند که در سال ۱۹۹۶ به تیم ژیمناستیک آمریکا کمک کرد تا اولین مدال طلای المپیک را به‌دست آورد. نیک باور از طرف شرکت Riverstone Pictures و توماس بنسکی از طرف شرکت Pulse Films در کنار جرمی باکستر و ماس بارکلی به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Perfect فعالیت می‌کنند. اولیویا وایلد علاوه‌بر کارگردانی، در کنار دیپاک نیِر، ماریسا کلیفورد و رانی ساندال تهیه‌کننده اجرایی فیلم نیز خواهد بود.

Olivia Wilde / اولیویا وایلد

فیلم «کمال» براساس کتابی با نام Landing on my Feet, a Diary of Dreams نوشته‌ی استراگ و جان پی. لوپز ساخته می‌شود و CAA Media Finance بودجه‌ی آن را تامین می‌کند. کری استراگ با وجود آسیب‌دیدگی در ناحیه‌ی مچ پا توانست عملکرد درخشانی در المپیک ۱۹۹۶ از خود نشان دهد و به تیم ژیمناستیک آمریکا برای کسب اولین مدال طلا کمک شایانی کند. البته تصاویر نمادینی که در سراسر جهان دیده می‌شود، کل ماجرا را بازگو نمی‌کنند؛ چرا که این دسته از تصاویر فداکاری استراگ را نشان نمی‌دهند. اولیویا وایلد که بازیگری، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم Don't Worry, Darling (نگران نباش عزیزم) شرکت نیولاین را برعهده دارد، درباره‌ی فیلم Perfect اظهار داشت:

این فیلم در مورد چگونه به‌نظرآمدن قدرت واقعی است. فیلم Perfect داستان جنجالی زیبایی را روایت می‌کند که بدون ترس و صادقانه مخاطب را با استراگ همراه می‌کند. این یک فیلم ورزشی حماسی است که تمام آرزوها را تحقق می‌بخشد و این باعث می‌شود که این‌گونه فیلم‌ها بسیار تماشایی باشند. بااین‌حال، این فیلم تفاوت زیادی با همه‌ی فیلم‌های ورزشی که قبلاً دیده‌اید، دارد.

در کارنامه‌ی رانی ساندال نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Borg vs McEnroe (بورگ علیه مک‌انرو) دیده می‌شود که توسط جوناتز متز کارگردانی شد و بازیگرانی نظیرِ شایا لباف و سوریر گودناسون در آن نقش‌آفرینی کردند. این فیلم اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و در مراسم سالانه‌ی گلدباگن برنده‌ی دو جایزه شد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده