نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

چیویتل اجیوفور نقش منفی اصلی فیلم Infinite را بازی می‌کند

شرکت پارامونت از اضافه شدن چیویتل اجیوفور به مارک والبرگ در فیلم Infinite برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی فیلم خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی فیلم Infinite (اینفینیت) تایید و معرفی شده است. چویتل اجیوفور، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی)، پس از توافق با شرکت پارامونت پیکچرز، جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اکشن، مهیج و علمی تخیلی اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند. او در واقع قرار است نقش دشمن اصلی شخصیت مارک والبرگ را در فیلم Infinite بازی کند که این فیلم اقتباسی از رمانی به نام The Reincarnationist Papers اثر دکتر اریک مایکرانز، است. پیش از این، کریس ایوانز، بازیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، قرار بود نقش اصلی این فیلم را بازی کند که به علت تداخل با برنامه‌ها، از حضور در این فیلم انصراف داد و در ادامه والبرگ جانشین او شد

مارک والبرگ

علاوه بر اجیوفور و والبرگ، سوفی کوکسون، دیلن اوبرایان، والیس دی یوهانس هاوکور یوهانسون و کی الکساندر، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Infinite حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. آنتوان فوکوآ، کارگردان دو قسمت فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فیلم Infinite داستان گروهی از مردان و زنان را دنبال می‌کند که به‌طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رویاهای او خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جان لی هنکاک و ایان شور، است.

فیلم Infinite برای اکران در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن قرار است از اواخر این ماه در لندن آغاز شود. در طی سال‌های اخیر، شاهد حضور اجیوفور در آثار دیگری چون فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) نیز بودیم و او اخیرا صداپیشگی شخصیت اسکار را در فیلم The Lion King (شیر شاه) بر عهده داشته و همچنین شاهد حضور او در فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) نیز خواهیم بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده