نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بازیگر فیلم Kingsman به مارک والبرگ در فیلم Infinite پیوست

سوفی کوکسون، بازیگر فیلم Kingsman در آستانه توافق و بستن قرارداد با پارامونت برای حضور در فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم Infinite (اینفینیت) اضافه خواهد شد. منابع نزدیک به ورایتی گزارش داده‌اند که سوفی کوکسون در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با کمپانی پارامونت پیکچرز برای حضور در این فیلم اکشن و هیجانی است. آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و سوفی کوکسون قرار است نقش مقابل مارک والبرگ را در فیلم Infinite بازی کند. پیش از این، کریس ایوانز، بازیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، قرار بود نقش اصلی این فیلم را بازی کند که به علت تداخل با برنامه‌ها، از حضور در این فیلم انصراف داد و در ادامه والبرگ جانشین او شد

فیلم Infinite داستان گروهی از مردان و زنان را دنبال می‌کند که به طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رویاهای او خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) و فیلم The Founder (بنیان‌گذار)، به‌همراه ایان شور، نویسنده فیلم Splinter، است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Infinite قرار است از پاییز امسال آغاز شود. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام The Reincarnationist Papers اثر دکتر اریک مایکرانز، است.

فیلم Infinite قرار است در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود. کوکسون بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) و سریال Gypsy، شناخته شده و فیلم Emperor (امپراطور) و فیلم Greed از کارهای بعدی این بازیگر ۲۹ ساله است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده