نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

دیلن اوبرایان به مارک والبرگ در فیلم Infinite اضافه شد

شرکت پارامونت پیکچرز از اضافه شدن دیلن اوبرایان به جمع بازیگران فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Infinite (اینفینیت) اضافه شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دیلن اوبرایان، بازیگر فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، پس از توافق با شرکت پارامونت پیکچرز به جمع بازیگران این فیلم اکشن، مهیج و علمی تخیلی اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. علاوه‌بر اوبرایان، مارک والبرگ، سوفی کوکسون، والیس دی یوهانس هاوکور یوهانسون، و کی الکساندر، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Infinite حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. آنتوان فوکوآ، کارگردان آثاری چون فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور)، فیلم Southpaw (چپ دست)، فیلم The Equalizer (ایکوالایزر) و فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

 Maze Runner: The Death Cure

پیش از این، کریس ایوانز، بازیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، قرار بود نقش اصلی فیلم Infinite را بازی کند که به علت تداخل با برنامه‌ها، از حضور در این فیلم انصراف داد و در ادامه والبرگ جانشین او شد. فیلم Infinite داستان گروهی از مردان و زنان را دنبال می‌کند که به‌طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رویاهای او خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جان لی هنکاک و ایان شور، است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Infinite قرار است از پاییز امسال آغاز شود. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام The Reincarnationist Papers اثر دکتر اریک مایکرانز، است.

فیلم Infinite قرار است در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود. علاوه‌بر بازی در فیلم The Maze Runner، اوبرایان طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم Deepwater Horizon (دیپ‌واتر هورایزن)، فیلم American Assassin (آدم‌کش آمریکایی)، فیلم Bumblebee (بامبل بی) و سریال Teen Wolf (تین ولف) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Monster Problems (مشکلات هیولا) جدیدترین فیلمی است که اوبرایان در آن نقش آفرینی کرده که او با پارامونت در این فیلم همکاری کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده