نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال نقش‌آفرینی مارک والبرگ به جای کریس ایوانز در فیلم Infinite

طبق گزارشی جدید، احتمال جایگزینی مارک والبرگ به جای کریس ایوانز در فیلم Infinite آنتوان فوکوآ وجود دارد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، احتمال اینکه کریس ایوانز، بازیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، در فیلم Infinite (اینفینیت) شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، جای خود را به مارک والبرگ، دیگر بازیگر سرشناس سینمای هالیوود بدهد، زیاد است. این فیلم اقتباسی از رمانی با عنوان The Reincarnationist Papers، اثر دکتر اریک مایکرانز است و آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Infinite قرار است در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود و در این تاریخ فیلمی از شرکت برادران وارنر (Warner Bros) روی پرده خواهد رفت که عنوان آن اعلام نشده است. پیش‌تر فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲) با بازی ادی مورفی قرار بود در این تاریخ روی پردهٔ سینما برود که با تأخیری چهار ماهه، در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، اکران خواهد شد.

Chris Evans

در خبرهای پیشین اعلام شده بود کریس ایوانز قرار است در سریال درام Defending Jacob سرویس استریم اپل، نقش اصلی را ایفا کند. سریال جدید سرویس استریم اپل، براساس رمانی با همین عنوان، نوشتهٔ ویلیام لندری، ساخته خواهد شد و تعداد فصل‌‌های آن مشخص است و تمدیدشدنی نیست. کریس ایوانز علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال Defending Jacob، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت. گویا دلیل ترک فیلم Infinite از سوی این بازیگر، به‌دلیل تداخل برنامه‌های کاری وی پس از حضور در سریال اپل بوده است و انتخاب اول پارامونت پیکچرز برای ایفای نقش اصلی این فیلم، مارک والبرگ است که البته هنوز این موضوع به‌صورت رسمی تأیید و اعلام نشده است.

گویا دلیل ترک فیلم Infinite از سوی کریس ایوانز، به‌دلیل تداخل برنامه‌های کاری وی پس از حضور در سریال Defending Jacob اپل بوده است

مراحل فیلمبرداری سریال Defending Jacob هم‌اکنون در اطراف ایالت ماساچوست در حال انجام است. شورانر و نویسندهٔ سریال Defending Jacob، مارک بامبک است که یکی از نویسندگان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) بود. مورتن تیلدام، کارگردان فیلم The Imitation Game (بازی تقلید)، کارگردانی سریال جدید سرویس استریم اپل را بر عهده خواهد داشت.

داستان فیلم اکشن و دلهره‌آور Infinite، روایتگر سرگذشت گروهی از مردان و زنان است که به‌طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رؤیاهای او، خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است.

لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده مجموعه فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، به‌همراه مارک واهردیان و جان زائوزیرنی به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Infinite حضور خواهد داشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) و فیلم The Founder (بنیان‌گذار)، به‌همراه ایان شور، نویسنده فیلم Splinter (تراشه)، است.

آخرین نقش‌آفرینی کریس ایوانز روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame بوده است که وی در فیلم برادران روسو با بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/آیرون من، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، کریس همسورث در نقش ثور، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی/رونین، دان چیدل در نقش جیمز «رودی» رودز/ماشین جنگی، پاول راد در نقش اسکات لنگ/انت من، بری لارسون در نقش کارول دنورز/کاپیتان مارول و کارن گیلان در نقش نبیولا همبازی بود. فیلم Avengers: Endgame تا این هفته بیش از ۲.۷۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۸۳۴.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. یادآوری می‌کنیم مارول استودیو با انتشار تریلری اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۹ (۸ مرداد ماه ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۸) خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده