// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

تیم Liquid در جایگاه نخست رنکینگ بازی Counter Strike جهان قرار گرفت

جایگاه نخست رنکینگ جهانی بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از چندین ماه صدرنشینی تیم Astralis در اختیار Team Liquid قرار گرفت.

تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه Team Liquid بعد از قهرمانی‌ای که روز یک‌شنبه در مسابقات DreamHack Masters Dallas به‌دست آورد، در جایگاه اول جهان قرار گرفت. این جایگاه پیش از این در دست تیم دانمارکی Astralis قرار داشت.

تیم لیکویید که نماینده آمریکای شمالی است برای اولین بار در تاریخ فعالیت این مجموعه توانسته است به عنوان برترین تیم جهان در بازی کانتر استرایک مطرح شود. این تیم با به‌دست آوردن ۱۰۰۰ امتیاز که به لطف قهرمانی در رویداد DreamHack Masters و نایب قهرمانی در مسابقات CS Summit عملی شده است، در این جایگاه قرار گرفته است.

تیم Astralis بعد از ۴۰۶ روز صدرنشینی در رنگینگ بازی CS:GO که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، این جایگاه را در اختیار Team Liquid قرار داد. دانمارکی‌ها در زمان صدرنشینی خود یازده عنوان قهرمانی به‌دست آوردند و با توجه به فعالیت تحسین برانگیزشان یک عصر مثال زدنی را در بازی کانتر استرایک رقم زدند. دستاوردی که ممکن است سال‌ها به طول انجامد تا مجموعه‌های فعال دیگر در ورزش الکترونیک بتوانند به آن دست یابند.

Team Liquid CSGO

لازم به ذکر است که تیم Astralis در ماه گذشته مسابقات زیادی را نادیده گرفته است و در آن‌ها شرکت نکرده است. این تیم بعد از قهرمانی در مسابقات IEM Katowice فقط در سه رویداد مربوط به تیم برگزاری BLAST Pro Series که در شهرهای سائوپائولو، میامی و مادرید برگزار شده است حضور پیدا کرده است و در اولین مرحله مسابقات ESL Pro League نیز شرکت داشته است. از طرفی فصل هفتم مسابقات StarSeries، مسابقات IEM Sydney و دو رویداد CS Summit و DreamHack Masters Dallas را از دست داده است و تیم Liquid با شرکت در این مسابقات و کسب مقام‌های اول و دوم توانسته است امتیاز لازم جهت صدرنشینی در رنکینگ جهانی را به‌دست آورد.

بازیکنان Astralis از فردا با شروع فصل هفتم مسابقات ECS دوباره وارد میدان می‌شوند و این در حالی است که Team Liquid در این مسابقات حضور ندارد. همین موضوع به دانمارکی‌ها یک شانس جدید را می‌دهد تا با کسب امتیاز لازم به جایگاه قبلی خود بازگردند. لازم به ذکر است که هر دو تیم در مرحله اصلی هفتمین فصل مسابقات ESL Pro League که از ۲۸ خرداد شروع می‌شود با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده