// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

پایان صدرنشینی Astralis و قهرمانی ENCE در مسابقات BLAST Pro Series: Madrid

تیم‌های برتر رویداد BLAST Pro Series: Madrid 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

سومین رویداد سری مسابقات BLAST Pro Series در سال ۲۰۱۹ با حضور شِش تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive در شهر مادرید، اسپانیا به کار خود پایان داد. مجموع جوایز رویداد مانند دوره‌های قبلی ۲۵۰ هزار دلار بود که قهرمان رویداد سهمی ۱۲۵ هزار دلاری را به‌دست آورد. رویداد BLAST Pro Series: Madrid 2019، مانند گذشته از یک فرمت گروهی و فینال پیروی کرد؛ بدین صورت که تمامی تیم‌ها بایستی در بازی‌های Best-of-one با یکدیگر رقابت می‌کردند و در نهایت دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کردند راهی فینال شدند. بازی فینال به صورت Best-of-three پیگیری شد.

در این دوره از مسابقات باز هم شاهد ناکامی تیم Astralis بودیم. این تیم در یک سال گذشته عناوین بسیاری را از آن خود کرده است، ولی در دو رویداد قبلی BLAST Pro Series، آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشده است. در دوره قبلی مسابقات که در میامی برگزار شد تیم Astralis در جایگاه پنجم قرار گرفت و در این دوره از مسابقات نیز با شکست خوردن در فینال مسابقات، عنوان قهرمانی را به تیم فنلاندی ENCE تقدیم کرد. بازی فینال در دو نقشه Nuke و Train پیگیری شد که تیم ENCE با کسب نتایج ۱۶:۹ و ۱۶:۱۳ توانست تیم مدعی قهرمانی مسابقات را در یک بازی قابل تحسین شکست دهد.

دانلود از آپارات

در نهایت، جانی 'Aerial' جوسیلا، در مجموع ۲ بازی فینال ۴۶ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۴۱ به عنوان Rating خود در مقابل تیم Astralis، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد. لازم به ذکر است که میانگین Rating این بازیکن در کل تورنمنت ۱.۲۸ بوده است. این اولین مدال MVP، بازیکن ۲۵ ساله تیم ENCE، است که در کل بازه زمانی فعالیتش در بازی CS:GO نصیبش شده است.

Aerial

تيم‌های برتر و جوايز اهدا شده

مقامتيمجايزه
اولENCE۱۲۵ هزار دلار
دومAstralis۵۰ هزار دلار
سومNinjas in Pyjamas۲۵ هزار دلار
چهارمNatus Vincere۱۵ هزار دلار
پنجمCloud9۱۰ هزار دلار
ششمGiant Gaming۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده